Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
#2450036
Ben met Beau bij de DA geweest omdat hij behoorlijk mank liep achter rechts, ik dacht aan zijn heup, dus bezoekje aan de dierenarts.
Die heeft getrokken en gebogen enz. met beide heupen maar kon niet echt iets ontdekken dat aanleiding gaf om zijn heupen verder te onderzoeken.
Ik had ook al verteld dat hij een klein gaatje in zijn kussentje had zitten, hij zag dat en heeft daar met een pincet in zitten peuteren maar daar kwam niets uit.
Wat hij toen wel opperde is dat hij ergers in had gestaan wat er al weer uit was, maar dat het binnen in het kussentje wat ontstoken kon zijn.
Dus pijnstillende en onstekingsremmende prik en AB voor de 4e keer in zeer korte tijd.
Ik gaf dat aan maar hij vroeg heb hij daar dan last van gehad, ik vertelde dat Beau een paar jaar geleden bij een orthomoculaire dierenarts had gelopen en dat dat heel goed ging maar dat hij na die drie kuren van de afgelopen tijd wel weer even diaree had gehad, toen zij hij ik heb daar ook nog een andere optie voor, wij verkopen 2 soorten Carnibest, zet de hond is op vers vlees. Nou mijn mond viel open. Ik vertelde hem dat Beau al 3 1/2 jaar zelf samengesteld vers vlees krijgt, oooh zij hij dat is goed.
Ik zei dat hij vermoedelijk een brokken allergie heeft, nou daar ging hij nog wel even op in maar hij vond Beau en fantastisch uit zien.
Dit wilde ik even hier kwijt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door