Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#2450133
Jeetje Daisy, arme Max !!!! Ik hoop en duim heel hard dat hij snel vooruit gaat na de operatie !!!!

Ik was daar gistermiddag ook met Jeppe, heb je niet gezien  ;)
Door De Geijsjes
#2450284
Nynke schreef: Jeetje Daisy, arme Max !!!! Ik hoop en duim heel hard dat hij snel vooruit gaat na de operatie !!!!

Ik was daar gistermiddag ook met Jeppe, heb je niet gezien  ;)
Oh echt? Ik was er tussen 12 en 1 en jij? He jammer dat we elkaar net hebben misgelopen  :(
Door Chanty
#2450487
Ik zal ook duimen!!!

Misschien ondertussen ook informeren over anartrhon? Mijn hond met zware artrose heeft er erg veel baat bij namelijk!
Door Nynke
#2450780
De Geijsjes schreef: Oh echt? Ik was er tussen 12 en 1 en jij? He jammer dat we elkaar net hebben misgelopen  :(
Ik om 16.30 uur ongeveer, had pas om 17.15 uur de afspraak, maar met de Brienenoordbrug op de route neem ik de tijd maar heel ruim  8)
Zeker jammer !!!!!
Door De Geijsjes
#2451202
Thx  :)

@ Flat: hij wordt volgende week donderdag geopereerd aan het ergste voorvoetje, dan halen ze voor zover
mogelijk de arthrose bij de teentjes etc weg. Dit was de beste van alle opties.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2451210
Ik ga ook hard duimen voor Max. En hopelijk heeft hij na de operatie en revalidatie nog een hele hoop pijnvrije jaren. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door