Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eefje
#299707
nou ik heb gister die olie gevonden eerst al bij de reformwinkel en later ook nog bij een drogist(maar toen had ik het al :-\ )
weet iemand hoe lang het(als het werkt)kan duren voor ik verbetering zie?
wat stinkt die olie trouwens zeg bah! :-X
heb nog eens goed gekeken met de vlooienkam en gewoon zo tussen de haren in maar ik kan geen vlo of vlooienpoep ontdekken maar hij blijft wel bijten,nu ook op zijn voorpootjes......ik hoop maar dat het snel gaat werken anders is ie straks kaal....
groetjes eefje
Door Truus
#299708
Heeft de D.A. ook de anaalklier nagekeken? Ze hebben dan n.l over het hele lichaam jeuk.
Door eefje
#299788
ik heb geen idee,ik zit nu effe alle pagina's te lezen en lees nu pas iets over anaalklieren,ik wist niet eens dat die bestonden :o

maar ik denk dat ie dat wel gedaan heeft,hij heeft 2weken geleden echt doodziek gelezen van de diarree en toen zijn we ook bij de DA geweest die heeft alles nagekeken toen.

groetjes eefje
Door Truus
#299841
eefje schreef: ik heb geen idee,ik zit nu effe alle pagina's te lezen en lees nu pas iets over anaalklieren,ik wist niet eens dat die bestonden :o

maar ik denk dat ie dat wel gedaan heeft,hij heeft 2weken geleden echt doodziek gelezen van de diarree en toen zijn we ook bij de DA geweest die heeft alles nagekeken toen.

groetjes eefje
Vaak moet je er om vragen is mijn ervaring :-\
Door Truus
#299843
Lupa schreef: anaalklier :-\ weet ik niet daar krijgenze geen kale plek op de poot van, maar meestal net boven de staartaanzet.
Ze kunnen dan jeuk over het hele lijf hebben en daar horen de poten ook bij.
Het is maar een idee :-\
Door eefje
#299855
ik heb geen idee echt waar niet.
ik heb afgelopen maand af en aan naar de DA gelopen voor dat pootje en die diarree en omdat de diarree overging op het moment dat ik op KVV overstapte had ik zoiets van;ik kijk het even aan misschien reageert hij positief op dit voer en gaat de jeuk ook wel over....
ik heb hem 2weken geleden met frontline behandelt en ik las dat ze daar dus ook reacties als jeuk van kunnen krijgen.....aangezien hij geen vlooien heeft en nog nooit reacties op granen heeft vertoond(heeft hiervoor van pup af aan altijd brok gehad)denk ik dat het dus hier ook nog van zou kunnen komen.
ik lees hier zoveel wat ik nog niet wist.... :-\

groetjes eefje
Door eefje
#300078
ik had het ook nog niet over frontline gehad,las het net pas hier op het forum en toen ging er een lampje branden :o

ik ben hier al3weken mee bezig met medicinale shampoo en afkrabsel e.d dus en ondertussen word ie steeds kaler tja ik vind het zonde en sneu.... :'(
en ik had me net een week voordat dit alles begon ingeschreven voor een show dus heb ook een stille hoop dat de vacht op tijd aangroeit maar goed wat niet gaat gaat niet.
als ie maar gezond word en zich lekker voelt,dat is het belangrijkste! ;)

ik wacht het even af
groetjes eefje
Door eefje
#300171
ja die shampoo is ook op hoor maar de DA wilde hem eigenlijk vrijdag weer zien maar dan gaat ie hem een spuit geven en daar zie ik nu het nut nog niet van in.
er is teveel verandert de afgelopen tijd qua voer en zijn weerstand misschien is ie wel aan het ontgiften ik weet het ook niet....
gister leek het wel of er een soort puistjes zitten,dacht eerst dat het wratjes waren maar het zijn echt puistjes.
ik heb er geen foto van en dat word ook een beetje moeilijk want me moeder heeft de digi meegenomen naar parijs.
maar ik zal het gewoon de tijd moeten geven denk ik en dan pas kan ik een beetje uit gaan sluiten waar het van komt.
want ik heb gelezen dat als het idd het ontgiften is dat dat nog wel even kan duren....
en als het van de frontline komt zal het ook nog wel even duren voor dit uit zijn bloed is...
maar ik zie hem nu wel al minder bijten dus de teatree olie doet zijn werk en de visolie ook mag ik aannemen.

groetjes eefje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door