Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#2444330
Het gaat niet goed met Fjurdy, hij loopt weer de hele dag te hijgen, is niet vooruit te branden en wil niet echt eten. Ik ben weer begonnen met het leverdieet, maar hij wil zijn havermout en groente niet meer. Ik moet hem op dit moment bijna een pond eten geven omdat hij anders weer broodmager wordt.
Ik heb nu Brinta gebruikt, maar dat lust hij ook niet echt. Ik weet niet wat voor koolhydraat bron je nog meer kunt gebruiken.
Ik laat maar weer bloedprikken voor een uitgebreid bloedonderzoek. Omdat hij nuchter moet zijn voor bloedprikken maar ook zijn schildklier medicatie krijgt kan het pas maandagmorgen, omdat er een bepaalde tijd tussen zijn tablet en het prikken moet zitten, en ik anders 2x moet laten prikken en dat is voor Fjurdy een ramp.
Kortom, ik maak me weer zorgen.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op za 13 okt 2012, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2444339
Oh hemel jeetje :-\
Je kunt gekookte aardappel/bataat geven. En nou ja, zelfs pasta als het moet. Havermout is en blijft het beste maar ja, als ie dat niet eet......
Sterkte en een knuffel voor Fjurdy!
Door Annemarie Rijnveld
#2444462
tt-tjes schreef: Het gaat niet goed met Fjurdy, hij loopt weer de hele dag te hijgen, is niet vooruit te branden en wil niet echt eten. Ik ben weer begonnen met het leverdieet, maar hij wil zijn havermout en groente niet meer. Ik moet hem op dit moment bijna een pond eten geven omdat hij anders weer broodmager wordt.
Ik heb nu Brinta gebruikt, maar dat lust hij ook niet echt. Ik weet niet wat voor koolhydraat bron je nog meer kunt gebruiken.
Ik laat maar weer bloedprikken voor een uitgebreid bloedonderzoek. Omdat hij nuchter moet zijn voor bloedprikken maar ook zijn schildklier medicatie krijgt kan het pas maandagmorgen, omdat er een bepaalde tijd tussen zijn tablet en het prikken moet zitten, en ik anders 2x moet laten prikken en dat is voor Fjurdy een ramp.
Kortom, ik maak me weer zorgen.
Ik vind zelf Brinta echt niet te behappen, zo ontzettend vies is dat. Terwijl ik echt gek ben op havermout.
Waarom probeer je niet een ander merk, Quaker oid, die is wel lekker, en misschien vindt jou hond dat ook wel.
Door tt-tjes
#2446211
De Quaker havermout valt in de smaak. Hij eet hem goed op. De groenten ben ik nu aan het koken en die eet hij nu ook.
Dus qua eten ben ik weer een stapje in de goede richting met hem.
Door charmed
#2446233
tt-tjes schreef: Wat ik me afvraag, kun je bij zo'n bloedonderzoek meteen ook Lyme laten testen?
Lijkt me wel, als je dat gewoon vraagt, moeten ze dat toch kunnen uitzoeken voor je.
Door charmed
#2446234
tt-tjes schreef: De Quaker havermout valt in de smaak. Hij eet hem goed op. De groenten ben ik nu aan het koken en die eet hij nu ook.
Dus qua eten ben ik weer een stapje in de goede richting met hem.
Gelukkig eet Fjurdy weer, vind het altijd heel naar als ze slecht eten. Heb nu ook zo'n slechte eter erbij.
Door flodder en dwarrel
#2447044
tt-tjes schreef: De Quaker havermout valt in de smaak. Hij eet hem goed op. De groenten ben ik nu aan het koken en die eet hij nu ook.
Dus qua eten ben ik weer een stapje in de goede richting met hem.
fijn dat hij weer wat eet
Door Annemarie Rijnveld
#2447081
tt-tjes schreef: De Quaker havermout valt in de smaak. Hij eet hem goed op. De groenten ben ik nu aan het koken en die eet hij nu ook.
Dus qua eten ben ik weer een stapje in de goede richting met hem.
Fijn dat het weer wat beter gaat.
En Quaker Havermout, haha, tis ook mijn favoriet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door