Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#2436202
Nynke schreef: :-* :-* :-*  Dank jullie allemaal wel !!!  Ik ben ontzettend nerveus  :-\ :-\


Ik kan me er echt alles bij voorstellen meis  :-* :-* :-*
Door eelke
#2436206
Nynke schreef: :-* :-* :-*  Dank jullie allemaal wel !!!  Ik ben ontzettend nerveus  :-\ :-\
Adem in, adem uit.....helpt er niks aan om zenuwachtig te zijn, beinvloed de uitslag toch niet, heb je alleen maar zelf last van.
Hoewel ik het me goed kan voorstellen hoor!!! Hoe laat ook al weer?
Door Nynke
#2436215
eelke schreef: Adem in, adem uit.....helpt er niks aan om zenuwachtig te zijn, beinvloed de uitslag toch niet, heb je alleen maar zelf last van.
Hoewel ik het me goed kan voorstellen hoor!!! Hoe laat ook al weer?
16.30 uur moeten we er zijn !
Door Nynke
#2436499
Yess !!!!!!  :wavetowel2: :wavetowel2: :wavetowel2:  BEN OPGELUCHT !!!!!!!!!! Sinds dat hij maandag de Ophtosamzalf heeft gekregen geneest het. Langzaam maar zeker. De grijze waas verdwijnt van zijn oog en aan de zijkant is al duidelijk genezing te zien  :circle: :circle: Hij heeft nog druppels meegekregen, Trafloxal, die werkt tegen bacteriën in/op de wond.

Voor de zekerheid volgende week woensdag nog even terugkomen voor controle, dan in R'dam gelukkig.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door