Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2443469
Sanyo schreef: Gelukkig maar dat het mee valt. :)

Ik zou nog wel even goed nadenken/navragen over de Fortekor, of je die wel wilt gaan geven.
Volgens de nieuwste inzichten geef je die alleen bij nierfalen als er ook sprake is van eiwitten in de urine (aangetoond dmv punctie) en/of bij een verhoogde bloeddruk.
En volgens mij is er niet eens urineonderzoek gedaan als ik het zo lees?
#2443633
*Dorothea* schreef: En volgens mij is er niet eens urineonderzoek gedaan als ik het zo lees?
Jawel hoor, dat heeft ze wel geschreven  ;)
Zie: "Ze hebben een uitgebreider bloedonderzoek gedaan dan afgelopen juni waarin ook de schildklier meegenomen wordt, die uitslag moeten we nog op wachten. Ook een uitgebreid urine onderzoek en er zijn twee longfoto's gemaakt, een van zijn zijkant, een van bovenaf."
#2444517
Lizzy schreef: Gelukkig zeg, geen operatie nodig!!! He, wat een opluchting!!

Maar koolhydraten/graan aan een nierpatient? Ehhh.... echt niet! Dat belast de nieren juist!
Daarom heb ik vanmorgen nog weer even gebeld voor de uitslagen, ik ga eerst hier en met mijn eigen DA overleggen, die is voorstander van Barf dus zal niet meteen beginnen over rijst, brood of aardappels. Moet wel zeggen dat de assistente vanmorgen aan de telefoon een hint gaf (toen ik zij dat ik begrepen had dat het niet ernstig was) dat het inderdaad niet zorgwekkend is. Ik meen dat Connie (conleeuw) ook verteld heeft dat bij Barf honden bepaalde waardes sowieso wat hoger zijn dan bij brokken honden. Dus ik heb medicatie nog niet gegeven, menu nog even niet aangepast en wacht even de uitslagen af.
#2446180
Buran en Co schreef: Daarom heb ik vanmorgen nog weer even gebeld voor de uitslagen, ik ga eerst hier en met mijn eigen DA overleggen, die is voorstander van Barf dus zal niet meteen beginnen over rijst, brood of aardappels. Moet wel zeggen dat de assistente vanmorgen aan de telefoon een hint gaf (toen ik zij dat ik begrepen had dat het niet ernstig was) dat het inderdaad niet zorgwekkend is. Ik meen dat Connie (conleeuw) ook verteld heeft dat bij Barf honden bepaalde waardes sowieso wat hoger zijn dan bij brokken honden. Dus ik heb medicatie nog niet gegeven, menu nog even niet aangepast en wacht even de uitslagen af.
Barbara wat fijn dat Faydor in ieder geval niet onder het mes hoeft  :biggrin2:! Ik ben zo blij voor je!

Ik hoop dat zijn waardes normaal zijn voor een barfende hond! Ik ben benieuwd naar de uitslagen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door