Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2426275
Dian schreef: heb vanmorgen contact gehad met de DA en volgens hem is dit niet abnormaal. Heb voor de zekerheid een foto gestuurd en daar gaan zij naar kijken........... als het niet goed is of ze vertrouwen het niet dan krijg ik daar bericht van.
Dat is fijn!
Al is het maar ter geruststelling.
#2428829
Dian schreef: vrijdag ga ik nog even langs, dan is het dag 10. Als de bovenhuidse hechtingen er dan nog niet uit zijn worden die verwijderd en ze kijken verder even naar de wond. Maar tot nog toe gaat het goed, hij begint zelfs al grotere plassen in 1x te produceren, is wel makkelijk :D
ideaal!!!

Hier een castraat die nog vrolijk markeert helaas. Vind dat van Cayley zo praktisch, zij plast en dan is ze klaar. Maar mijn ontheerde heer die moet zeker een keer of 5 plassen.
#2430952
gisteren is de hechting die bovenhuids zat verwijderd. De balzak is nu ongeveer de helft van wat het was. Hij is weer vrij gegeven om het water in te gaan..............

ik merk ook al wel veranderingen bij hem op. Gisteren bij de DA stond een bruine lab tegen hem te keer te gaan, meneer heeft geen kik gegeven, terwijl hij voor die tijd uit zijn plaat zou gaan. Zo reageert hij ook al stukken minder op honden hier in de flat die ie normaal wel op wilde vreten....... nu kijkt hij ze aan met een blik van wat maak je je toch druk, is het toch veel te warm voor......... :biggrin2:

hij plast nu 1 grote plas en snuffelt nog wel aan de hem bekende bomen....... af en toe gaat dan het pootje nog omhoog, maar er komt dan weinig meer uit...... hij staat ook geen uren meer te snuffelen aan plasjes van andere honden......

tot nu toe heb ik geen spijt dat hij ontmant is. En meneer heeft eigenlijk weinig last gehad. Gisteren zat hij wel weer even te likken, maar dat kwam denk ik door die hechting die er uit gehaald is, dat zal hem wel geirriteerd hebben

wel heeft hij af en toe nog een puspiemel, maar dat moest met een paar weken ook wel over zijn.........
Laatst gewijzigd door Dian op za 18 aug 2012, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door