Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2423220
Sorry, maar hij heeft HD, spondylose en een "soort" hernia. Hij heeft eerst een andere middel gehad(zit me rot te denken welke het was  ::)), maar dat was uit de handel gehaald, dus de da kwam toen met de dex. Inmiddels is hij zonder dex, maar wel aan de groenlipmossel en catsclaw, waar hij het naar omstandigheden best op doet.
Toen hij moeillijker begon te bewegen, waarschijnlijk pijn had, kreeg hij pijnstilling eerst carporal , daarna trocoxil(omdat dit maar 1 x p maand hoefde), maar de trocoxil werkte steeds korter, en de osteopaat waarschuwde voor dit middel, en raadde aan om terug te gaan naar de carporal, deze kan ik zo nodig gaan geven. Ik merk nu geen verschil met het geven van carporal of nu de cats claw/groenlipmossel. Dus hij krijgt nu (nog) geen pijnstillers, die overigens wel mee gaan voor de vakantie, maar zolang ik het op een "natuurlijke" manier kan ondervangen dan dat liever. Vandaar mijn interesse in traumeel.
Laatst gewijzigd door Extreme op do 09 aug 2012, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
#2423330
Oke, ik zou dan ook msm toevoegen omdat dit een natuurlijke pijnstiller is. Traumeel zou ik er standaard bijgeven met al die problemen in zijn onderrug en heupen. Dat geeft altijd irritatie en zwellingsachtige reacties.

Je kan dan 3 keer daags 2 tabletjes geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door