Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#308453
danielle1980 schreef: hoi helen

ik vroeg me af hoe t met kuma gaat?
O, ik zie het nu pas...

Het gaat hartstikke goed. Er is wel een hechtinkje opengesprongen toen ze gevloerd werd door twee rotties, terwijl ik stond te brullen dat de eigenaren ze terug moesten roepen en er alleen naar me gelachen werd >:( >:( >:( Toen ik de rottie er maar af probeerde te trekken werd ik borstelend gefixeerd :o. Ik heb de rottie maar weer losgelaten......Vervolgens tilde de rottie zijn poot op en pieste over Kuma heen >:( >:( >:( Je kan je voorstellen dat ik laaaaiend was. De eigenaren waren aso's die niet aanspreekbaar waren. ...Gelukkig zit het nu weer dicht, maar Kuma mag een weekje langer niet met andere honden spelen. Balou wordt echt gemolesteerd....Hopelijk is alles snel helemaal genezen en mag ze weer los met andere honden spelen, want Balou is bijna zielig. Een stuiterende pup van twee keer je eigen gewicht de hele dag om je heen is ook geen pretje voor Balou....
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#308477
Balen zeg van die hechting. Dat waren dan inderdaad aso's als je niet eens ingrijpt. >:( >:(. En inderdaad een stuiterende pup is ook niet alles. Hoop dat nu alles goed blijft gaan met Kuma. Geef haar maar een dikke knuffel en Balou ook. :-*
Door danielle1980
#308535
Helen schreef: O, ik zie het nu pas...

Het gaat hartstikke goed. Er is wel een hechtinkje opengesprongen toen ze gevloerd werd door twee rotties, terwijl ik stond te brullen dat de eigenaren ze terug moesten roepen en er alleen naar me gelachen werd >:( >:( >:( Toen ik de rottie er maar af probeerde te trekken werd ik borstelend gefixeerd :o. Ik heb de rottie maar weer losgelaten......Vervolgens tilde de rottie zijn poot op en pieste over Kuma heen >:( >:( >:( Je kan je voorstellen dat ik laaaaiend was. De eigenaren waren aso's die niet aanspreekbaar waren. ...Gelukkig zit het nu weer dicht, maar Kuma mag een weekje langer niet met andere honden spelen. Balou wordt echt gemolesteerd....Hopelijk is alles snel helemaal genezen en mag ze weer los met andere honden spelen, want Balou is bijna zielig. Een stuiterende pup van twee keer je eigen gewicht de hele dag om je heen is ook geen pretje voor Balou....
:o >:( >:( >:(
niet te geloven zoiets zeg.
gelukkig dat kuma verder niets ergs had, maar wel vervelend hoor voor dr.
ze zal wel bergen energie over hebben van het zo lang rustig aan doen.

en die arme balou die zal blij zijn als kuma weer beter is ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door