Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2406662
Mijn broer is nu naar Antwerpen toe en ik zit weer vol spanning te wachten op nieuws. Gisteren kon Bram een heel klein beetje op 1 achterpootje staan dus we hebben hoop. Hij zou naar huis toe mogen maar met dit weer is dat geen optie. Waarschijnlijk wordt hij op dit moment geopereerd aan zijn neusje en zijn gehemelte. Als ik meer nieuws heb dan horen jullie het.

Groetjes Lucie
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2409704
Sorry dat ik nu pas reageer. Bram is sinds vanmorgen weer thuis en de operatie aan zijn luchtwegen is goed gegaan. Ik heb er wel moed op dat hij ooit weer redelijk gaat lopen want hij is in 1 week tijd best wel heel veel bijgekomen. De eerste 6 weken moet hij zich nog heel erg rustig houden. Ze konden Brammetje halverwege de week niet meer onder controle houden en hij zou zelfs iedereen aanvallen. Mijn broer is er toen gelijk weer naartoe gereden en Bram was blij hem te zien en erg lief. Toen mijn ouders er vanmorgenvroeg omgingen duurde het erg lang voordat ze tevoorschijn kwamen met hem en hij was heel erg vies en stonk. Ze hadden hem al die tijd nog verdoofd gehouden omdat hij zo moeilijk was en hij had het verband van zijn infuus nog om zijn poot want hij zou niet zelf drinken. Arme bram is precies bij zijn balletjes behoorlijk stuk en het zag er vanmorgen zelfs wat etterig uit. Ik heb het bange vermoeden dat hij de meeste tijd in zijn eigen viezigheid heeft gezeten. Bram kan als hij iemand niet mag een vreemde zijn en ik vrees dat ze hem behoorlijk verkeerd ingeschat hebben want ze dachten dat hij vals was omdat hij bang was. 1 ding weet ik heel zeker en dat is dat hij van niks of niemand bang is. Gelukkig is hij weer lekker thuis en vanmiddag heeft hij heerlijk onder de bomen in de schaduw op het gazon gelegen en gezeten in mijn caviaren zodat hij niet teveel kan proberen te lopen want dat mag hij nog niet. We mogen wel al wat oefenen met hem door hem mooi recht op zijn pootjes neer te zetten. Eenmaal thuis en nadat de verdoving goed was uitgewerkt hebben we hem een bakje kvv (extra goed gemalen voor zijn keeltje) gegeven en dat heeft hij heerlijk opgegeten. We doen ons uiterste best om Bram er bovenop te krijgen maar als uiteindelijk blijkt dat er geen verbetering meer optreed en hij geen fijn leven kan leiden dan zullen we alsnog die moeilijke beslissing moeten nemen om hem in te laten slapen.
Laatst gewijzigd door Lucie110 op vr 27 jul 2012, 01:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2410473
hamada schreef: Beterschap en sterkte voor Bram.
Dank je wel !

Het gaat vandaag weer ietsje beter dan gisteren met bram en hij is ook weer wat vrolijker. Hij plast goed maar hij heeft alleen nog niet gekeuteld dus daar begin ik me nu toch wel zorgen om te maken want zijn buikje zit goed vol.  Morgenochtend gelijk de kliniek maar even bellen want nu krijg ik een bandje te horen. Iemand misschien een tip om Bram aan het keutelen te krijgen. We durven hem nu ook even geen eten meer te geven voordat er iets uitkomt.
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2414097
Het gaat alweer beter met Bram en zeker geestelijk is hij weer helemaal de oude. Hij is weer dat leuke vrolijke mannetje van vroeger.

Vandaag hebben we Bram laten behandelen door een holistisch dierenarts waar ik hele goeie ervaringen mee heb. Ze behandeld mijn paarden ook als dat nodig is. Ze zegt dat het misschien niet 100% maar iig voor 90 a 95% goed zal komen. Ze heeft verschillende dingen voorgeschreven die we aan Bram moeten geven.

Als hij ietsje blijft manken geeft dat ook niet als hij maar geen pijn heeft en als hij maar lol heeft in zijn leven ben ik al lang blij.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door