Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#291750
Lizzy schreef: Ja lachen jullie maar >:(

Weten jullie wel hoe die lucht blijft hangen onder een buro? >:(
Dat het eronder blijft hangen is niet erg, maar die lucht heeft de nare gewoonte om met golven onder je buro vandaan omhoog te komen :-X ;D ;D ;D ;D
Door Lizzy
#291751
sylvia schreef: Dat het eronder blijft hangen is niet erg, maar die lucht heeft de nare gewoonte om met golven onder je buro vandaan omhoog te komen :-X ;D ;D ;D ;D
Nou ja, dat bedoel ik eigenlijk.... ze laten hier ook wel eens een scheet onder het buro.... :-X

Zeg, zullen we even on topic blijven >:(

;D
Door Ine
#291752
Lizzy schreef: Ja lachen jullie maar >:(

Weten jullie wel hoe die lucht blijft hangen onder een buro? >:(
Ja, ik heb er minimaal 2 liggen, die nog weleens een boer en/of scheet laten :-X :-X :-X
Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met Brutus!! :D
Door Eidos
#291829
Ohw ik ken die lucht maar al te goed Lizzy!! :-X :-X :-X
Dos heeft dat nu 2 keer gehad ... 1 keer is hij 2 dagen zo ziek geweest dat hij niet wilde eten en maar bleef overgeven ( met die pure stinklucht ) en de 2e keer was het 1 dag en voelde hij zich de dag ernaa al beter.

Gelukkig gaat het met Brutus ook weer wat beter :-*
Door Peet
#291875
Hier ook nog even een verlate reaktie: ik herken het ook. Beau heeft ook wel eens zo'n vreselijke **@#!!! troep uitgekotst. Ik had toen al het idee dat het niet zo zeer uit de maag kwam, als wel uit het maag-darmkanaal werd teruggestuwd als het ware...want het rook echt als een combi poep+kots.... :-X :-X...
Hij was een paar uur er na gelukkig weer helemaal de oude...ik hield het op een "rotte maag", mijn benaming voor

"Beau heeft iets smerigs gevroten, wat niet lekker viel , no wonder als je nagaat wat het was, en dus kotst hij het nu voor het vrouwtje uit, dan wordt ze niet boos en krijgt hij knufjes en kan hij lekker zielig doen".....

en als hij dan idd geen koorts heeft en een beetje drinkt (= reden DA), krijgt hij knufjes......en Okugest ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door