Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#2391126
luuntje schreef: Ben toch best nerveus voor morgen. Ze is zo aan mij gehecht ik laat haar nooit alleen ergens achter, straks word ze wakker zonder mij. Ben best bang dat ze licht in paniek rAakt tussen de vreemde *piepende* dieren.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Als je je daar veel zorgen over maakt, kun je misschien met je da overleggen dat ze je direct bellen als ze wakker gespoten wordt, zodat je er bij bent als ze wakker wordt?

Ik denk dat het een goede keus is hoor, als het al rommelt dan wil je niet te lang afwachten...
Die van mij is inderdaad nogal een bitch geworden en incontinent, maar liever dat dan dat ze een baarmoederontsteking krijgen/hebben en het niet overleven.

Sterkte morgen!
Door M@rina
#2391263
luuntje schreef: Wat ik me wel afvraag  heeft dit gevolgen voor haar groeien?
Ze zou tot 3 door kunnen groeien in de breedte, stopt dat straks vroegtijdig? Ik doe behendigheid met haar dus vind het wel belangrijk dat de spieropbouw  wel doorgaat zoals dat zou moeten.

Ben toch best nerveus voor morgen. Ze is zo aan mij gehecht ik laat haar nooit alleen ergens achter, straks word ze wakker zonder mij. Ben best bang dat ze licht in paniek rAakt tussen de vreemde *piepende* dieren.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Saar blijft ook niet graag achter bij vreemde mensen dus ben ik bij haar gebleven tot ze behoorlijk groggy was. Ik zou haar om half 2 mogen halen. Kwart voor 12 ging de telefoon, de DA assistente, alles was goed gegaan maar Saar wilde graag naar huis... liet ze behoorlijk hard weten... ben haar direct gaan halen. toen ik in het zcht was, was het gelijk goed
Gebruikersavatar
Door luuntje
#2391310
Ik zit nu bij de dierenarts te wachten tot die opengaat.
Ben helemaal vergeten te vragen of ik bij haar mag blijven tot ze slaapt. Maak me daar nu zorgen om. Voelt toch nog steeds rot en dat terwijl ik niet eens een nest van haar wil.
Ben nu zo bang dat het misgaat. Dat ze fel word  tegen mensen kinderen honden etc. En ook dat continent worden vind ik zo eng

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Door M@rina
#2391381
Ken je het spreekwoord: Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest? Niet nu al druk maken om dingen die misschien wel, misschien niet gaan komen.

Sterkte vandaag met wachten op je meisje.
Gebruikersavatar
Door luuntje
#2391556
Ben net gebeld door de dierenarts. Is er haast niks met de baarmoeder. Maar met 1van haar eierstokken is wat mis. Die is verhard en bevat mogelijk kanker.
Of ik het wilde opsturen voor onderzoek. NATUURLIJK WIL IK DAT!  Maar ik ben nu toch wel heel erg bezorgd.
Voel me nu nog erger dan toen het nog een bmo  zou zijn.

Edit : weg zorgen over incontinentie, dag zorgen over gedrag en spierproblemen.
Laatst gewijzigd door luuntje op ma 09 jul 2012, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
#2391593
Ik duim dat het gewoon een eileider met ontsteking en cystes is.
Knuffel voor jouw en je hondemeiske.
Gebruikersavatar
Door luuntje
#2391746
Waren er ook nog eens complicaties met het wakker worden.  Ze ligt nu nog aan het infuus om5 uur mag ik haar als het goed is halen (normAal om 3 uur) de meeste honden zijn vlot wakker, zij was 4 uur later nog niet wakker. Hoop dat ze zometeen wel weer bij is
Gebruikersavatar
Door Thirza
#2392095
Ik hoop dat ze nu bij jou thuis is.
Veel beterschap en ik hoop dat het gewoon cystes zijn. De duimen draaien overuren hier!
Gebruikersavatar
Door luuntje
#2392373
Vannacht heeft ze bij ons geslapen, ze was36 graden bij het ophalen en was erg bleek. Dus als dit erger werd of ze kouder zou worden moesten we meteen terug komen.
Gelukkig was dit niet nodig en kwamen we vanmorgen alleen terug voor de controle en pijnstilling.
Zoals het nu lijkt gaat het goed komen. Ze is nog erg suf voor haar doen 

Wel zei de da vandaag weer dat zij ook wel erg benieuwd is naar de uitslag van het lab (alles is opgestuurd  voor onderzoek) als het goed is hebben we deze week de uitslag nog.
Door hannabelgje
#2392499
Fijn dat het goed gegaan is. Ik gs duimen dat de uitslag goed is. Zoe heeft de eerste twee dagen alleen maar geslapen. Dat is normaal. Ik hoop dat ze weer snel op de been euh poot is ;)
Door Lizzy
#2393498
He gatver.... Maar zo jong en dan eierstokkanker? Ik hoop dat het net zo onwaarschijnlijk is als dat ik denk dat het is. Sterkte met op de uitslag wachten :-*. We gaan HEEL HARD duimen! 
Gebruikersavatar
Door luuntje
#2394014
Afgezien van de wond en een paar blauwe plekken heeft ze niks aan de operatie overgehouden, dat is erg fijn
Maar.
Hopenlijk krijg ik morgen de uitslag van het lab .
Ik ben aan de ene kant blij dat we het straks weten, aan de andere kant vind ik het doodeng. Als het maar geen kanker of iets anders levensbedreigends is. (De da dacht dat het kanker zou kunnen zijn  ze snapte er ook niks van omdat luna nog maar 1.5 is)
Hopelijk is het gewoon een onschuldige erfelijke afwijking waardoor die eierstok zo vreemd was.

Maak me nu toch echt zorgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door