Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#290971
Femke schreef: gossiemikkie, vergeet ik helemaal een update te geven.

Ben vd week bij de da geweest, geen beschadiging geconstateerd, heb oogzalf meegekregen (chlorafenicol) en het knapt hartstikke goed op!
Nou weet je wat het is ;D

Ben blij dat er geen beschadiging is :-*
Door Femke
#291039
tis trouwens ook wat, 5 minuten binnen geweest, zelf gezegd wat je vindt dat er gedaan moet worden (ja want zo irritant ben ik tegenwoordig, ik wil die groeneogentest en ik wil chlorafenicol zalf mee hebben) en je bent bijna 50 euro armer. Kan aan mij liggen hoor maar vroeger zou dat 35 gulden zijn ::)

Oh ja voor dat bedrag krijg je ook nog te horen dat je hond 3 kilo moet afvallen :-X (je had gelijk syl, hij is er al 3 kwijt maar moet er nog 3)
Door Femke
#291040
trouwens met de assistente een gesprek gehad over enten, zij vond het begrijpelijk dat ik al 2 jaar niet meer heb laten enten (zag ze in de comp.). Zij hadden de problematiek besproken in de praktijk maar omdat het te ingewikkeld was om uit te leggen aan de klanten dat die enting 3 jaar geldig was, die 2 jaar en die 9 maanden geven ze ieder jaar maar een cocktail, wel net zo gemakkelijk :-X


(Toch positief dat ik niet meteen werd afgebrand maar dat ze me wel gelijk gaven :D)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door