Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2391116
sella schreef: Het gaat goed, alleen dragen de 2 sneetjes een beetje, dus sinds gisteravond spoel ik 2 keer daags de boel uit met een betadine oplossing.
Hij wordt erg ondeugend, zijn ogen stralen en hij eet niet maar hij vreet.
We hebben morgenmiddag een afspraak voor controle, ben benieuwd of de drain eruit kan.
Er is geen enkel teken van vochtopbouw.
we hebben ook een kruid binnen van Tannetje, dat heeft hij vandaag voor het eerst gehad, dat moet hem ook ondersteunen.
Ik heb een paar roodlof plantjes staan in de tuin, en hij wil daar maar van plukken, dat is heel bitter, dus hen een stukje gegeven, zo blijd als blik.
Ik denk dat ik hem er maria distel bij ga geven, dat moet hij nu wel aankunnen.

Het gaat nu zo goed dat we verzuchten had dat maar eerder gebeurd die drain.
Helaas weten we niet alles van te voren, dat zou wel handig zijn  ;)

Hartstikke fijn dat hij zich zo lekker voelt!!  :D
Door sella
#2391973
Zo mijn birthday wish is uitgekomen.
Drain is eruit, hij mag alles weer.
2 nietjes, die halen we over een paardagen er zelf wel uit.

Hij eet nog steeds hele karkasjes en dat gaat prima.
Ik ga er vanuit dat we nu het achter de rug hebben.

Er wordt dan ook voorlopig geen controle scopie van de maag gemaakt.

Hij heeft genoeg roesjes voor de rest van zijn leven gehad het eerste deel van 2012.
Laatst gewijzigd door sella op ma 09 jul 2012, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
#2441591
Wij zijn vandaag bij de osteopaat geweest met hem, omdat er natuurlijk zoveel uit balans is geweest qua lopen.
Het was echt nodig, er zaten best wat dingen vast. Zijn nek was vreselijk stijf en uit balans, dat heeft even veel vleien en lekkers geven nodig gehad voor hij durfde te ontspannen.
Hij is nu heerlijk relaxed na de behandeling.
Ik ga hem iedere dag masseren zodat het niet weer vast gaat zitten, en ze wil hem over 4 weken nog een keer zien.

Het deel waar het vocht zat is nog niet helemaal aan elkaar vast gegroeid en dat mag ik heel voorzichtig met mijn vingertoppen masseren om de doorbloeding te bevorderen.

Straks is hij weer helemaal oke om echt te gaan opbouwen, dus we zijn aan het snuffelen naar huisjes in oostenrijk om er lekker even tussenuit te gaan in oktober.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door