Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bosnimf1976
#2349236
Heb hier al eerder een topic gepost met als thema gelig slijm bij ontlasting. Wij hebben een beregevoelig hondje, zowel qua huid als qua darmen. Op kvv is ze qua buik erg vooruitgegaan. Ze krijgt het nu ongeveer 5 maanden en ik wil ook niet meer anders. Vroeger had ze heel vaak derrie of diarree als ontlasting. Ze heeft nu misschien 1 keer in de maand nog diarree en derrie al helemaal niet meer, ook poept ze minder. Ik geef haar altijd in de avond om nog wat te doen te hebben en Kong die ik vul met sperziebonen vermengt met wat vlees en die doe ik een paar uur in de vriezer. Nu valt me op dat het gelige slijm volgens mij steeds komt bij het gedeelte waar ze de sperciebonen weer uitpoept. Het vlees zeker niet. Ze eet nu ook vrij veel gras en snaait ook af en toe dingen maar het lijkt of het steeds bij het groenige gedeelte zit. Dit zou dus betekenen dat ze op de sperciebonen met een irritatie reageert. Zou dit kunnen ook als ze het al zolang krijgt? En hebben jullie alternatieve ideeen hoe ik haar toch wat groenten binnen zou kunnen geven of andere kongvulling? Wat is niet zulke zware groenten en zorgt ook voor vulling want het is ook een hongerlap. Ik heb ook het idee dat als ik wat afwissel het beter gaat. Laatst heb ik spinazie geprobeerd maar volgens mij kwam dat er ook als snot uit.
Graag ideeen.

Barfplaats wordt gesponsord door