Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#285076
Ysa schreef: Laten we wel wezen ; ik ben tegen elke vorm van castratie ...ook chemisch...

Yvonne
Dat is wel wat makkelijk gezegd denk ik. Sommige honden worden door de hormonen helemaal geflipt en dan heb je geen andere keus meer... En dan kun je wel tegen castreren zijn, maar als je een gestoorde hond in huis hebt die zich geen raad weet met zichzelf, moet je toch iets... En dan is chemisch castreren toch wel een goede optie.
Door Ysa
#285077
Swinny schreef: Het zal ongetwijfeld een domme vraag zijn, maar wat bedoel je met poetsen?
Beetje dom vind ik het idd wel 8) Want als je het over poesten en castratie hebt ; bedoel ik niet de hond zijn oren :P

Zijn piemel; plasser bedoel ik hiermee
Die is dan etterig , snapt u ???

Yvonne ;D
Door Yari
#285112
Evelyn schreef: Dat is wel wat makkelijk gezegd denk ik. Sommige honden worden door de hormonen helemaal geflipt en dan heb je geen andere keus meer... En dan kun je wel tegen castreren zijn, maar als je een gestoorde hond in huis hebt die zich geen raad weet met zichzelf, moet je toch iets... En dan is chemisch castreren toch wel een goede optie.
Maarre..chemisch castreren werkt maar tijdelijk (als het al werkt, want het werkt dus niet bij iedere hond), dus dat geflipte gedrag komt dan ook gewoon weer terug...dus moet je volgens jou dan die troep in blijven spuiten? Of wat dan?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#285141
Ysa schreef: Beetje dom vind ik het idd wel 8) Want als je het over poesten en castratie hebt ; bedoel ik niet de hond zijn oren :P

Zijn piemel; plasser bedoel ik hiermee
Die is dan etterig , snapt u ???

Yvonne ;D
Pfff ::) je kon ook je huis poetsen bedoelen aangezien dit hitzige tiepjes er ook niet bang voor zijn om het pootje binnen op te tillen. En met puspiemels heb je ook vaak wel wat van de muren af te schrapen LOL
Door Ineke
#285188
Angelique schreef: En met puspiemels heb je ook vaak wel wat van de muren af te schrapen LOL
En van de rugleuning van de bank. En van je broek...... ::)

Is trouwens niet gezegd dat een puspiemel weg is als de reu gecastreerd is.
Laatst gewijzigd door Ineke op zo 20 mar 2005, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lind@
#285251
Och, die vieze groene klodders overal op de voer, de muren en deuren??
Nou, die heb ik er na Lothars' castratie afgewassen en ik heb het nooit meer hoeven te doen.
Lothar was inderdaad ook echt geflipt geraakt, heel zielig. Schuimbekkend en nerveus was hij, en de GT herkende hem ook niet meer terug.
Ik moet zeggen dat het wel beter gaat nu met andere honden; ik kan zelfs aardig normaal een andere hond passeren aan de lijn.
Bovendien loopt hij weer los waar het kan en valt niet uit naar iedere hond.
Vandaag bijv. ging het echt super op de hei, op een enkel klein grommetje na. ;)
Door Ysa
#285583
Angelique schreef: Pfff ::) je kon ook je huis poetsen bedoelen aangezien dit hitzige tiepjes er ook niet bang voor zijn om het pootje binnen op te tillen. En met puspiemels heb je ook vaak wel wat van de muren af te schrapen LOL
Kwestie van ( goed ) opvoeden , denk ik....
Ik heb daar geen last van , binnen plassende honden...

Lijkt me ook niet handig ; als binnenkort nr 4 komt..
Zou lekker gaan ruiken :P

Yvonne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door