Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door - pien -
#2338194
De pillen zijn erin gebleven en ze heeft vanmorgen een halve kippevleugel gegeten  :groupwave2:
Ze haalde haar neus op voor de gekookte bataat...
Zometeen maar weer pillen 'inspuiten' en havermout aanbieden...
Door coby.p
#2338198
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh
lekker pittig wijffie is het toch,
knuf voor jullie beiden :-*
Door - pien -
#2338201
dankje cootje!
ze bleef lekker lang in de tuin rondsnuffelen vanmorgen en nam graag de kipvleugel aan...okee, het bleef bij een halve maar ik was er erg blij mee!
Door coby.p
#2338205
wat een heerlijk begin van de dag zo
geniet maar lekker van haar
Door - pien -
#2338549
Helaas kwam de kipvleugel er weer uit. Ik ga het toch anders doen. Met theelepeltjes tegelijk of zo. Ik was zooo blij dat ze vanmorgen weer wat wilde eten...
Ik hoop dat de pillen toch opgenomen zijn  ::) (het kwam er na +/- 1 ½ uur weer uit)

Wat ik heel raar vind is dat ze dikke geelgroene snottebellen niest, echt klodders vliegen eruit...
Door Lizzy
#2339354
Het kan natuurlijk dat ze toevalligerwijs ook een virusje onder de leden heeft.... He bah, wat een getob he.... Ik hoop dat ze vandaag weer wat eet.
Door - pien -
#2339652
Ik denk dat ze door het afvallen en ziek zijn minder weerstand heeft en dat nu de verkoudheid (?) toeslaat...

Ze vindt het niet echt leuk meer...gister heeft ze wel wat gegeten, vanmorgen lag er weer erg dunne stront in de bijkeuken.
Als ze niet meer reageert met gekwispel en niet gewoon kan eten is voor mij de keuze gauw gemaakt...
Ze blieft ook geen zoete aardappel of havermout.
Ik heb geen hoop/idee dat ze nog heel veel opknapt.
Ze voelt zich niet 'gewoon' maar ook niet heel slecht, maar niet eten verbetert de zaak natuurlijk niet...
Vandaag mag ik haar nog de gewone dosis Prednoral geven en daarna afbouwen met een halve per 3 dagen.
Ik denk dat ik dat niet eens meer doe...en morgen de da bel...
Laatst gewijzigd door - pien - op zo 13 mei 2012, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#2339669
Ach jeetje, hoop toch dat ze wat gaat eten en dat het er in blijft. Veel sterkte met je schat.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2339804
pienkeespaco schreef: Ik denk dat ze door het afvallen en ziek zijn minder weerstand heeft en dat nu de verkoudheid (?) toeslaat...

Ze vindt het niet echt leuk meer...gister heeft ze wel wat gegeten, vanmorgen lag er weer erg dunne stront in de bijkeuken.
Als ze niet meer reageert met gekwispel en niet gewoon kan eten is voor mij de keuze gauw gemaakt...
Ze blieft ook geen zoete aardappel of havermout.
Ik heb geen hoop/idee dat ze nog heel veel opknapt.
Ze voelt zich niet 'gewoon' maar ook niet heel slecht, maar niet eten verbetert de zaak natuurlijk niet...
Vandaag mag ik haar nog de gewone dosis Prednoral geven en daarna afbouwen met een halve per 3 dagen.
Ik denk dat ik dat niet eens meer doe...en morgen de da bel...
Ach, wat een moeilijke maar ook moedige beslissing die je moet gaan nemen.  :'(  Ik begrijp het heel goed hoor, dus heel veel sterkte gewenst.  :-* :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door