Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door toscak
#2333863
Vanochtend zag ik op de grond drie druppels bloed, beetje vermengd met iets anders. Beide katten nagekeken, niets. Toen Bob, ik zag dat het uit zijn piemel kwam.

Schoongemaakt en nu zie ik al de hele dag niets. Wat kan dit zijn? Moet ik me zorgen maken, moet ik naar de DA?

Bob is drie.
Door toscak
#2333940
Ja, had ik al gelezen, maar is een oudere reu. Vraag me af wat het nog meer kan zijn? Of dat ik op zijn leeftijd aan prostaat moet denken.
Door Lil
#2334432
Sterkte. Boris heeft met 4 jaar behoorlijke prostaatklachten gehad. Half jaar later is hij gecastreerd. Maar toen had ik nog niet de kennis van hier.
Door Irish
#2334646
Hier het baasje van Ivan :)
Ik zou het gewoon proberen met de combi zaagbladpalm en pompoenpitolie :) Castreren kan altijd nog..
Door toscak
#2335386
Nou... ik ben nu op cursus, maar mijn vriend is gisteren gegaan.

De DA zei dat zijn prostaat iets vergroot KAN zijn, maar het kan ook zo zijn dat hij een grote prostaat heeft. Dus daarvoor was het te minimaal. Verder in ieder geval geen voorhuidsonstekingen. Dus het advies was even aankijken.

Ik weet niet of ik me daar nu zo prettig bij voel, is er iets wat ik nog kan doen?? Het feit is dat er bloed uitkwam, dus ik ben niet gerust.
Door nicolette
#2335450
Hoi,

Kan het niet zijn dat hij nierstenen heeft, of 1 gehad en dat die eruit geplast is en dat geeft dan een beetje bloed mee met plassen.

Gr. Nicolette
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door