Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door denise
#2320627
donna, onze 13 jarige jack russel, heeft het steeds koud, niet het gewone bibberen, maar ze wil constant onder een deken liggen,
ze heeft dit altijd al leuk gevonden, maar nu vraagt ze er zelf om, en komt er alleen vanonder om te plassen of te eten. ze is ook vermagerd ?
heeft iemand van jullie dit probleem al gehad ?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2321112
eet ze goed ? klopt het menu ( gewicht voeding) nog ?
als ze weinig eet heeft ze misschien moeite om dr kacheltje warm te houden  :)
beweegt ze nog genoeg?
hoe  was ze voorheen met de beweging

verder in de gaten houden dat ze goed drinkt en geen verhoging heeft
Door denise
#2321384
gisteren heb ik ook die mogelijkheden overlopen, en ik heb haar nu meer vleesvoeding gegeven als brokken, misschien dat ze niet goed meer kan bijten, ze is al een deel tanden kwijt,
ze beweegt inderdaad minder, niet op wandeling ,want dan is ze aktief, maar thuis slaapt ze meer .
ze is ook aanhankelijker ,
misschien maak ik me teveel zorgen, omdat we twee weken geleden een hond hebben verloren aan kanker , begin ik nu op alles te letten .
dank voor je antwoord
mooie hondjes trouwens ,
groetjes
denis e
Door Lizzy
#2321417
13 jaar is natuurlijk niet meer piepjong. Dus dan worden ze wel wat "luier". Als je minder brok bent gaan geven en meer KVV, dan kan dat de reden zijn voor het afvallen. Brok bevat namelijk veel koolhydraat, KVV niet. En koolhydraat zet aan. Als Donna te dun is, geef haar dan liefst wat meer KVV.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door