Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door El_Kato
#2315740
Rana is net loopsgeweest, afgelopen zaterdag was het 3 weken terug dat het begon. Gisteren zag ik dat ze een rare plek in haar flank heeft de vacht is daar soort van beschadigd en een stuk dunner. Daarom viel het me ook op omdat het anders van kleur is.

Ze lijkt ook wel een beetje uit haar doen maar kan er niet helemaal de vinger op leggen. Het zijn geen overduidelijke klachten. Ze likt niet overdreven aan haar vulva maar toen ik haar gisteren aaide was ze op haar andere flank nat en ik denk dat ze daar heeft gelikt, dat is de andere kant van waar de plek zit. Daar zie ik nu nog niets.

Kan dit van de loopsheid komen of zou het iets van een schimmel kunnen zijn........
Door Lizzy
#2315744
De huid kan ik vanaf hier echt niet beoordelen. Heeft ze daar misschien pijn denk je? Anders zul je toch even de DA moeten laten kijken. Dat uit haar doen zijn, dat kan heel goed duiden op schijnzwangerschap.

Barfplaats wordt gesponsord door