Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ramses1
#2319129
Gisteren heb ik de mooie dame, haar puppe vriendin en haar grote vriendin en chauffeuse ;) ontmoet bij VSE.

Bindi ziet er prima uit en wat een lieverd is het.
Het puppekind is een prachtig hondje en zo gaaf en lief,  ik had haar zo mee willen nemen... ;)

Nog bedankt voor het bewaren en meebrengen van de runderstrotten en ik vond het heel gezellig om je te ontmoeten.

Je hebt een heerlijk stel Nova!
Gebruikersavatar
Door nova
#2319557
Ramses1 schreef: Gisteren heb ik de mooie dame, haar puppe vriendin en haar grote vriendin en chauffeuse ;) ontmoet bij VSE.

Bindi ziet er prima uit en wat een lieverd is het.
Het puppekind is een prachtig hondje en zo gaaf en lief,  ik had haar zo mee willen nemen... ;)

Nog bedankt voor het bewaren en meebrengen van de runderstrotten en ik vond het heel gezellig om je te ontmoeten.

Je hebt een heerlijk stel Nova
!

dank  je wel.

de strotten meenemen was geen moeite  :)
Gebruikersavatar
Door nova
#2329004
Na 2 goede  weken  met Bindi knijp t m hier behoorlijk  :-\

Toen ik vanmorgen met mn honden ging lopen , bleef Bindi achteraan hobbelen, ze liet zich min of meer meetrekken. Na een plas en een hoop weer terug naar huis  Ze heeft  met wat aanmoediging  en  lange tanden gegeten, en toen  ik naar bed ging wist ik eigenlijk al dat ik  die maaltijd op de mat zou aantreffen  bij het opstaan.
Zo geschiede..... :-\ :-\    Vanmiddag      een stukkie gelopen, zelfde verhaal. Bindi  blijft in de achterhoede , ik mis een zeker enthousiasme  tijdens  de wandeling. Vanavond wel gegeten, maar ook weer  eruit gegooid. Verder blijft ze liggen er zit geen  activiteit in haar.
Ze  kwijlt niet en geeuwt niet,  is het dan pijn dat ze  zo passief is?

Ze heeft geen temp.
Door SjaakBF
#2329015
!*&%# (= sh*t) Miet...
zou je niet voor de nacht het zekere voor het onzekere kiezen en naar de DA gaan? Ik kan me voorstellen dat je in de rats zit!
Ik ben nog klaar wakker, je mag me nog bellen als je wilt
Nicole
Laatst gewijzigd door SjaakBF op wo 02 mei 2012, 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door