Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sella
#2313184
Monique77 schreef: Om 16.00 uur kreeg hij het roesje, om 16.15 uur kreeg hij zijn narcose en om 16.30 uur zijn wakkermaak spulletje
Manlief zegt ook dat dit nog wel even kan duren, maar hij wilde net naar zijn mand en dat zag er niet zo fijn uit (slepen met zijn poten en omvallen)
Na zijn LPC operatie was hij veel stabieler al, maar ja... Toen had hij natuurlijk eerst nog 2 uur liggen uitslapen in Utrecht....
Brrrr, vind het maar niets  :-\
Oh dan moet je toch even geduld hebben helaas. Wat hier nog wel helpt is dwingen bij je te zijn, bv op een plaid op de grond gaan zitten en mister stommel de stommel bij je nemen, vaak hoor je dan weer een diepe zucht en gaan ze het verder afslapen.
#2313198
Meis, Quincy heeft afgelopen woensdag een roosje gehad voor de foto's. Dus niet eens narcose. Om kwart voor 9 ging de spuit erin, om 9 uur de wakkermaak spuit. Ze heeft tot half 1 wankel en slepend gelopen. Toen wat gegeten en daarna ging ze ineens beter lopen en stabieler staan. Quincy heeft ook echt met haar poten gesleept over de grond... Nog even geduld dus.. Komt echt goed!

Voor de rest, geef hem een dikke knuffel, en sla Kay niet over!
#2313231
Inmiddels is hij weer uit zijn mand...
Manlief had met Kay een ronde gedaan en toen hij thuiskwam kwam Daan uit zijn mand waggelen en liep hij door naar de woonkamerdeur.
Op de vraag of hij moest plassen ging zijn staartje heen en weer en keek hij afwachtend tot de deur openging.
Met plassen viel hij wel bijna om, maar het slepen is iedergeval al een stuk minder gelukkig

Nu ligt hij aan mijn voeten en laten we hem weer lekker slapen.... Bikkelte  :smitten:
#2313358
Arme Daan, beterschap.

Ik vind haas eng, ondanks dat Misty op BARF is opgegroeid, spuugt ze weleens op haas en dat was dan zo scherp, dat ik sinds een half jaar de haaskk voor iedereen maal. Ze krijgen bij mij alleen nog makkelijke botten heel als vleesbot (kip, eend, konijn, kleine kalkoennekken) en/of boterzachte ribben als ik dat tenminste zeker weet.
#2313377
Daan bedankt iedereen voor de knuffels  :biggrin2:
Mannetje ligt heerlijk naast me op de bank te slapen !! Vannacht doe ik hem wel op de gang want hij is nog wel wankel/duf en ik vergeef het mezelf nooit als hij ook nog misspringt vannacht en iets breekt  ::)

Tsja, voor wat betreft de haas: ik hoor nu ineens meerdere mensen die het niet zo op haas hebben en/of te hard vinden...
Hier is het altijd goed gegaan en volgens de DA had dit met elke diersoort kunnen gebeuren, dus wat dat betreft ben ik niet direct anti haas
En voor wat betreft de DA, het was niet onze eigen, maar we hebben zijn naam gevraagd en hij word in het vervolg onze DA  :biggrin2:
Hij komt uit Belgie, heeft een paar jaar bij een orthopeed gewerkt en staat gewoon heel erg open voor onze mening, en dat waardeer ik ontzettend !!
Door Lizzy
#2313381
Monique77 schreef: Daan bedankt iedereen voor de knuffels  :biggrin2:
Mannetje ligt heerlijk naast me op de bank te slapen !! Vannacht doe ik hem wel op de gang want hij is nog wel wankel/duf en ik vergeef het mezelf nooit als hij ook nog misspringt vannacht en iets breekt  ::)

Tsja, voor wat betreft de haas: ik hoor nu ineens meerdere mensen die het niet zo op haas hebben en/of te hard vinden...
Hier is het altijd goed gegaan en volgens de DA had dit met elke diersoort kunnen gebeuren, dus wat dat betreft ben ik niet direct anti haas
En voor wat betreft de DA, het was niet onze eigen, maar we hebben zijn naam gevraagd en hij word in het vervolg onze DA  :biggrin2:
Hij komt uit Belgie, heeft een paar jaar bij een orthopeed gewerkt en staat gewoon heel erg open voor onze mening, en dat waardeer ik ontzettend !!
Mij staat deze DA ook nogal aan! Wat een toppert, dat ie niet gelijk een zak Jeukenumaar uit het schap trekt zeg!

Ik vind haas ook best hard. Maar tot nu toe verteren ze het hier prima. Ik geef het altijd wel met pens.
#2313385
Het is ook een topper! Zei zelfs op het eind, hmmmm AB doen we nog niet hoor, al die zooi (en het bereikt de anus toch heel moeilijk)
Dus hou het goed in de gaten, als het gaat zweren dan kan je altijd nog even komen voor AB

Kijk, daar hou ik van ipv gelijk een hele zooi medizooi aansmeren  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door