Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#283109
diana schreef: ik vind dit zo,n raar verhaal
tis een teefje he ,.
kan het niet een vorm van loopsheid zijn?
of een onsteking inwendig ?
maar ja
dat het? alleen s,nachts bloedt vind ik nog het meest vreemde.
ja ik maak me ook erg zorgen en vind het echt vreemd.
ik denk dat t s nachts is omdat ze dan slaapt en zo en zo veel meer kwijlt dan normaal.
het is idd een teefje, ze is bijna 2 jaar.

nee loopsheid is het echt niet, ik heb ontdekt dat t echt uit dr bek komt.

aan wat voor ontsteking denk je bv?

ik probeer alle dingen uit te sluiten, bv ze speelt en kauwt veel op stokken, soms ook erg scherpe en echt ver in dr bek.
maar ja dan zou je dus weer wondjes moeten zien en zoals de da al zei dr bek ziet dr echt heel mooi uit. :-\
#283163
Lupa schreef: als het komt van d'r kwijl en er is niks met haar bek zou ik dan denken dat het iets inwendig is, maar ja dat is zo gissen :-\
ja dat blijft gissen. :(

kan iemand bv een paar dingen voorstellen die belangrijk zijn om nu te gaan laten onderzoeken,
heeft bv foto's zin of bv een bloedtest?
of iets anders :-\
waarmee zie je inwendige problemen of ontstekingen? :-\
Laatst gewijzigd door danielle1980 op do 24 mar 2005, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
#287759
Lizzy schreef: Kun je er niet eens een foto van maken? Want ik blijf het ook een gek iets vinden. En ik weet wel dat sommige honden onwijs rood/roestbruin kunnen kwijlen. Kan het dat niet zijn?
ja dat zou wel kunnen.
maar kan dat opeens gebeuren?
want ze doet t niet zo heel lang nog en niet altijd?

foto maken kan natuurlijk ook.
ik word er niet geruster op nu.
#288078
danielle1980 schreef: ja dat zou wel kunnen.
maar kan dat opeens gebeuren?
want ze doet t niet zo heel lang nog en niet altijd?

foto maken kan natuurlijk ook.
ik word er niet geruster op nu.
Ik bedoel dat je een foto moet maken van de bloedplek en deze ff op Barfplaats moet zetten.

Tja, ik weet het verder natuurlijk ook niet. De DA heeft al een onderzoek gedaan en kan niks vinden, right? Ze is verder niet ziek... Moeilijk. Ik zou het echt niet weten.
#288081
danielle1980 schreef: ja ik maak me ook erg zorgen en vind het echt vreemd.
ik denk dat t s nachts is omdat ze dan slaapt en zo en zo veel meer kwijlt dan normaal.
het is idd een teefje, ze is bijna 2 jaar.

nee loopsheid is het echt niet, ik heb ontdekt dat t echt uit dr bek komt.

aan wat voor ontsteking denk je bv?

ik probeer alle dingen uit te sluiten, bv ze speelt en kauwt veel op stokken, soms ook erg scherpe en echt ver in dr bek.
maar ja dan zou je dus weer wondjes moeten zien en zoals de da al zei dr bek ziet dr echt heel mooi uit. :-\
ff vraagje...hoe heb je ontdekt dat t uit d'r bek kwam dan??
#288112
gonny schreef: ff vraagje...hoe heb je ontdekt dat t uit d'r bek kwam dan??
staat helemaal aan t begin.
op een nacht dat ik niet kon slapen zag ik dat er bloed lag toen ben ik dr gaan bestuderen en kwam erachter dan t uit dr bek vandaan kwam met kwijl samen.
veel bloed is het denk ik niet want is niet puur bloed maar door het kwijl heen vermengt.

en lizzy ik zal zodra ik weer een plek heb gevonden in mn kamer een foto erop zetten want zoals ik al zei is niet elke dag.
nee ze is verder helemaal niet ziek en is goed onderzocht door de da.
#288113
danielle1980 schreef: staat helemaal aan t begin.
op een nacht dat ik niet kon slapen zag ik dat er bloed lag toen ben ik dr gaan bestuderen en kwam erachter dan t uit dr bek vandaan kwam met kwijl samen.
veel bloed is het denk ik niet want is niet puur bloed maar door het kwijl heen vermengt.

en lizzy ik zal zodra ik weer een plek heb gevonden in mn kamer een foto erop zetten want zoals ik al zei is niet elke dag.
nee ze is verder helemaal niet ziek en is goed onderzocht door de da.
dus je weet 100% zeker dat t kwijl en is bijv géén slijm?? :-\
#288121
gonny schreef: dat bedoel ik!!! als er op je bed een natte plek zit met bloed, hoe weet je dan 100% zeker dat t kwijl is?? ik zou d'r achterkant ook eens heel goed nakijken!! ;)
he ???
ik heb t zelf uit dr bek zien komen, dus weet zeker dat t uit dr bek komt, 2 keer inmiddels.
gebeurd altijd als ze slaapt.

al zal t nu moeilijk worden om te ontdekken als ik een plek zie, want ze is sinds vandaag loops. ::)
maar dan nog de plekken uit dr bek zijn uh glazig omschrijf je t denk t beste en loopsheidbloed is echt heel rood. :-\
#288189
Daniëlle, bloed Minx wel alleen 's nachts? Het kan zijn dat het overdag ook is, maar dat ze het dan wegslikt of likt, omdat ze wakker is. 's Nachts als ze ontspannen slaapt, dan doet ze dat dan niet en daarom zie je het dan op je bed en denk jij dat ze 's nachts bloed.
Tja, en wat moet je laten onderzoeken: slokdarm, maag? Gezien het feit dat het uit de mond komt, en dan natuurlijk de neus.
gr.
Nicolette
#288205
oebaya schreef: Daniëlle, bloed Minx wel alleen 's nachts? Het kan zijn dat het overdag ook is, maar dat ze het dan wegslikt of likt, omdat ze wakker is. 's Nachts als ze ontspannen slaapt, dan doet ze dat dan niet en daarom zie je het dan op je bed en denk jij dat ze 's nachts bloed.
Tja, en wat moet je laten onderzoeken: slokdarm, maag? Gezien het feit dat het uit de mond komt, en dan natuurlijk de neus.
gr.
Nicolette
ja wat jij zegt denk ik wel dat t klopt, overdag zal ze het wel weglikken denk ik.
bedankt voor je tips. :D
ik zal het bij de da voorstellen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door