Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door inni
#3362881
Ik heb twee Maltezers. eentje ervan had toch wel erge verkleuring rond zijn bek, hij had een echte roze baard en snor en ook wat onder z'n ogen en bij de haren rond z'n poeper. De andere had het een heel klein beetje bij z'n ogen en bij z'n poeper. Ze krijgen dezelfde behandeling en hetzelfde voer. Dik vier jaar geleden kreeg die met het meeste verkleuring een zware ab kuur omwille van steeds terugkerende darmproblemen. Een paar weken later zag ik de verkleuring weggaan, de snotjes 's morgens in z'n ooghoeken werden doorschijnend. Bijna 3 jaar bleef alle verkleuring weg tot vorig jaar feb. Ik merkt dat de oogsnotjes grijs werden, en daarna bruin..... Boy heeft ondertussen weer een roze snor en baard...… alle onderhoud en voeding bleef hetzelfde.... Ik heb dus geen tips m het weg te krijgen maar weet wel dat het echt van binnnenuit komt en kan gaan en komen.

Barfplaats wordt gesponsord door