Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3332624
pearlsofpassion schreef:Ja, dat zal niet leuk worden... :-\
Je geeft haar wat minder bot deze dagen, vermoed ik?
Dat zou ik wel doen...
Geen bot. De afgelopen twee dagen al een lullig beetje en nu niks geen bot. Komende dagen ook geen bot.
#3332625
Ah ja. Ik dacht wel dat je zoiets zou doen.
Geen bot weet ik niet of ikzelf zou doen. Straks gaat ze aan de dunne, moet ze meerdere keren per dag en ikzelf zou liever hebben dat ze nog iets van structuur zou poepen, dan gaat het er vlotter voorbij dan als het echt dun is. Op dunne poep moeten ze vaak veel erger persen dan bij gewoon zachte worsten.
En vocht doet pijn in een wonde, dus hoe dunner...


Of heeft de DA gezegd dat haar ontlasting echt geen structuur mag hebben? Dat weet ik natuurlijk niet...
Door Lizzy
#3332626
pearlsofpassion schreef:Ah ja. Ik dacht wel dat je zoiets zou doen.
Geen bot weet ik niet of ikzelf zou doen. Straks gaat ze aan de dunne, moet ze meerdere keren per dag en ikzelf zou liever hebben dat ze nog iets van structuur zou poepen, dan gaat het er vlotter voorbij dan als het echt dun is. Op dunne poep moeten ze vaak veel erger persen dan bij gewoon zachte worsten.
En vocht doet pijn in een wonde, dus hoe dunner...


Of heeft de DA gezegd dat haar ontlasting echt geen structuur mag hebben? Dat weet ik natuurlijk niet...
Linga heeft niet snel dunne poep. Maar ik houd het in de gaten en als ze dun gaat poepen, ga ik haar wat vleesbot erbij geven. Dank voor de tip :-*
Door smulpaap
#3332654
pearlsofpassion schreef:Ah ja. Ik dacht wel dat je zoiets zou doen.
Geen bot weet ik niet of ikzelf zou doen. Straks gaat ze aan de dunne, moet ze meerdere keren per dag en ikzelf zou liever hebben dat ze nog iets van structuur zou poepen, dan gaat het er vlotter voorbij dan als het echt dun is. Op dunne poep moeten ze vaak veel erger persen dan bij gewoon zachte worsten.
En vocht doet pijn in een wonde, dus hoe dunner...


Of heeft de DA gezegd dat haar ontlasting echt geen structuur mag hebben? Dat weet ik natuurlijk niet...
Ja idd , ik denk dat je wel een punt hebt
Als de ontlasting te dun zou worden dan kan dat denk ik knap pijnlijk zijn /worden
Maar fijn dat het achter de rug is Lizzy , en heel veel beterschap voor het meiske :-* :-*
Door Lizzy
#3332693
Met Linga gaat het best wel kut..... :-\ . Ze wil niks. Ze heeft hartstikke pijn (ondanks de pijnstillers), ze heeft droge slijmvliezen maar wil niks drinken (dus ik heb gedwongen wat naar binnen gewerkt), ze is echt beroerd. Verdorie...... :'(
Door eelke
#3332702
Lizzy schreef:Met Linga gaat het best wel kut..... :-\ . Ze wil niks. Ze heeft hartstikke pijn (ondanks de pijnstillers), ze heeft droge slijmvliezen maar wil niks drinken (dus ik heb gedwongen wat naar binnen gewerkt), ze is echt beroerd. Verdorie...... :'(
Misselijk van de narcose en/of pijnstillers? Okugest onder haar tong stoppen?
Door Lizzy
#3332703
eelke schreef:Misselijk van de narcose en/of pijnstillers? Okugest onder haar tong stoppen?
Zou allebei kunnen, ze heeft allebei gehad. Ja, ik stop er regelmatig een Okugest en een Traumeel in maar vooralsnog geeft zij betekenis aan het gezegde "ziek als een hond" :-\ . Nu zie je wel goed dat het een oudere hond is hoor......
Door eelke
#3332705
Lizzy schreef:Zou allebei kunnen, ze heeft allebei gehad. Ja, ik stop er regelmatig een Okugest en een Traumeel in maar vooralsnog geeft zij betekenis aan het gezegde "ziek als een hond" :-\ . Nu zie je wel goed dat het een oudere hond is hoor......
Anders ff de DA bellen hoor. Joep krijgt bij erge misselijkheid emeprid en dat werkt 10 keer beter dan okugest.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door