Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3332440
Lingieplingie gaat morgen om 09:30 uur onder het mes. Mijn eigen dierenarts heeft daarnet een grondige studie naar de bult verricht en hij is er zeker van dat hij dit goed kan weg halen, zonder de sluitspier te beschadigen. Ik vind het heel lullig voor Linga dat ze onder het mes moet maar ze heeft hier zoveel last van, dat ding moet echt weg (ze zit er alsmaar in de buurt te soppen).
Door Anne in Zweden
#3332444
Lizzy schreef:Lingieplingie gaat morgen om 09:30 uur onder het mes. Mijn eigen dierenarts heeft daarnet een grondige studie naar de bult verricht en hij is er zeker van dat hij dit goed kan weg halen, zonder de sluitspier te beschadigen. Ik vind het heel lullig voor Linga dat ze onder het mes moet maar ze heeft hier zoveel last van, dat ding moet echt weg (ze zit er alsmaar in de buurt te soppen).
Oef, zenuwslopend, Lizzy. Maar als ze er zo'n last van heeft, is niet opereren ook geen alternatief. Ik neem aan dat je da het niet zou doen als hij er geen vertrouwen in had. En als Linga verder in goede conditie is qua hart en overige organen, dan komt het vast allemaal snel weer goed. Ik duim in ieder geval hard! Sterkte morgen!
Door Eef+Stippels
#3332454
Lizzy schreef:Lingieplingie gaat morgen om 09:30 uur onder het mes. Mijn eigen dierenarts heeft daarnet een grondige studie naar de bult verricht en hij is er zeker van dat hij dit goed kan weg halen, zonder de sluitspier te beschadigen. Ik vind het heel lullig voor Linga dat ze onder het mes moet maar ze heeft hier zoveel last van, dat ding moet echt weg (ze zit er alsmaar in de buurt te soppen).
Fijn dat je dierenarts er goed onderzoek naar heeft verricht en er vertrouwen in heeft dat hij dit goed kan weghalen :-*
En als ze er zoveel last van heeft, zelfs door pijnstilling heen, lijkt me weghalen ook de enige optie.

Sterkte morgen!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door