Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cooky
#2259300
Hallo,

Ik voer mijn hondjes (boomerhondje en friese stabij pup van 5mnd) de kvv van Darf eko als hoofdmoot zeg maar en dan
afgewisseld met andere smaken van tinlo en shaweca. Meestal zijn dat eend,konijn,vis en dan eentje met veel pens erin.
En ze hebben al wat kippennekjes en kippenvleugeltjes gehad en af en toe een rauw eitje.

Nou was mijn idee om in het weekend zelf te gaan samenstellen, want ik wil waarschijnlijk toch in de toekomst over op Barf maar
voor het moment nog een tijdje met kvv. Ik ben zeer te spreken over deze merken maar het is toch best behoorlijk pittig qua prijs dus vandaar ook dat ik dacht om gedeeltelijk al zelf te gaan samenstellen.
Ik heb hier veel gelezen maar vindt het allemaal toch best moeilijk om te kiezen wat ik nu het beste kan gaan doen.

Wat denken jullie dat een goed menu zou zijn voor in het weekend?
En ik woon in Geleen in Limburg heeft iemand misschien ervaring met een goed adresje om de spullen te halen?

Alvast bedankt! :biggrin2:
Door eelke
#2259359
In limburg zitten veel barfers, dus daar krijg je vast nog wel een reactie over van wat je waar kunt halen.
Heb je de rekenhulp op de site al eens bekeken? Daar kun je de percentage's uitrekenen.

Verder zou ik kijken welke diersoorten er in de kvv's zitten, en die dan niet op de barfdagen voeren, maar juist wat anders. Ik weet niet of je een kvv met vette vis voert, maar anders is dat zeker ook een mooie aanvulling.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door