Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Limbabnees
#2261511
[quote="petralita"]
heb nog wel ergens een filmpje....
ga es even kijken... ::)
[/quote]

Heb nu al de kriebels in mijn buik.
Ik heb dat ook altijd al prachtige diertjes gevonden, het is lang geleden dat ik er een heb gehad.
Door petralita
#2261544
ze zijn zeg maar niet de categorie die je in een draagzak meeneemt. ze zijn veel te actief (waar ik overigens wel blij mee ben)
tijdens het buiten zijn is het het meest praktisch is als ze gekoppeld zijn, dan slepen ze elkaar overal naar toe ipv dat ik er tussen in zit...

eer de de oprit af zijn.... lita vind het in ieder geval wel leuk...


eerste kennismaking sneeuw....


ze willen overal in/onder/tussen/omheen,
de een wil links de ander rechts,
kortom..... gaat niet echt snel....

ze vinden het wel heel interessant, maar het is geen doen.
ze gaan alleen als ik ergens uit logeren ben mee naar buiten. de rest van de tijd zitten ze dan in een kleine honden bench omkleed met gaas. das te klein om hele dagen in te zitten, maar los kunnen ze dan niet.
hier thuis is het geen probleem, ze hebben een groot hok en verder lopen ze gewoon los in huis en is het naar buiten gaan niet noodzakelijk.

lita en de fretjes nog in het begin


[quote="Limbabnees"]
Heb nu al de kriebels in mijn buik.
Ik heb dat ook altijd al prachtige diertjes gevonden, het is lang geleden dat ik er een heb gehad.
[/quote]

het heeft bij mij heel lang geduurd voor ik ze in huis nam, durfde het met mijn woonomstandigheden (zet op kamers) steeds niet aan. niemand in mijn omgeving heeft ze en ik had geen ervaring. uiteindelijk kon het, heel spannend. maar ben er zo blij mee!
Door san :)
#2267135
even weer terug naar het topic..
misschien een wat duurdere optie dan een bakje, maar ik heb zelf sinds een maand een hondenjas van Owney, daarin zitten , naast heel veel vakjes voor spullen, riemen, poepzakjes etc, ook een speciaal zakje in de jaszak waar beloningen in kunnen. dit zakje zit in de jaszak met klittenband vast. dit zakje kan je dus los eruit halen en even uitspoelen na de wandeling zonder dat heel je jas vies en goor word.
daarnaast vind ik het een erg fijne draagbare jas die waterdicht maar ademend is.

http://www.hondenspul.nl/N_frame.html?h ... 12157.html
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door