Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wennepen
#272511
Sinds ongeveer 7 weken staat mijn hond op vers vlees, in het begin ging het super goed, hij kreeg Rodi lam rijst, zijn vacht werd mooier (compacter), mooier van structuur, weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar ik vond zijn vacht er veel beter uit zien, na 4 weken lam en rijst gaf ik Max Rodi pens en hart, langzaam kreeg hij meer jeuk, ik wilde weer rodi lam en rijst halen, maar heb me in de dierenwinkel om laten praten om Duck lam en rijst te nemen, nu heeft ie nog steeds erg veel jeuk en heb ik vandaag weer Rodi lam en rijst gehaald en ga ik dit voorlopig weer geven om te kijken of de jeuk weer afneemt of dat er een andere factor meespeeld, Max is nl allergisch voor heel veel dingen(huisstofmijt, graspollen, boompollen) en heb hem op versvlees gezet om te kijken of dit een positief effect heeft op zijn allergie. De man van de dierenwinkel zei dat Max misschien ook allergisch is voor rund ofzo omdat hij het zo goed deed op de lam en rijst versie, helaas heeft de duck op dit moment geen positief effect, zou het dan toch aan de granen liggen, want dacht te hebben gelezen dat Duck meer granen bevat dan andere merken!! Ik wacht rustig af hoe Max het nu weer gaat doen op de rodi, hoop dat het een positief effect heeft en dat het echt aan verandering van versvlees soort lag zijn verergering in zijn jeuk, want dit is niet leuk meer voor hem!!
Door casangio
#272518
Hiero ook eentje die niet tegen rund kan en van Duck vroeger ook onnoemelijk ging krabben. Dus het kan zijn dat sommige honden er inderdaad niet tegen kunnen. De mijne in ieder geval ook niet. Zelfs kip kan ik niet iedere dag voeren.
Door Lizzy
#272531
Je zou Duck ook even kunnen vragen of er echt alleen lam en rijst in het voer zit. Bij de meeste merken namelijk bevat de lam & rijst versie ook kip. En kip wil ook wel eens allergische reacties geven.

Maar goed, ik hoop dat het werkelijk weer beter zal gaan met hem op de Rodi! Overigens, geef je hem visolie en borage-olie?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door