Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2213609
Bruut krijgt nu nog 3x per dag eten ( in totaal 800 gram). Wanneer ga je over op bijvoorbeeld 2x per dag? Hij is nu 4,5 maand en weegt keurig 16,5 kilo.

Ik heb echt geen idee?
Gebruikersavatar
Door Thea
#2213635
[quote="Gonnie"]
Bruut krijgt nu nog 3x per dag eten ( in totaal 800 gram). Wanneer ga je over op bijvoorbeeld 2x per dag? Hij is nu 4,5 maand en weegt keurig 16,5 kilo.

Ik heb echt geen idee?
[/quote]

Ik heb hier een pup van 6 maanden. Kwam met bijna 3 maanden hier op brokken. Kreeg 3x per dag ben heel snel over gegaan op vers. Daar vond ik de hoeveelheden erg klein bij 3x per dag (stom want brokken was nog minder  ???) met  4 maanden overgegaan naar 2x per dag en gaat erg goed. Eerst schrokte hij het zo naar binnen, en sprong de bak letterlijk uit mijn handen. Nu gaat dat al wat beter hoewel de bak nog snel leeg is.
Door Mevroi Kruim
#2213701
Vaak geeft je hond het zelf al aan. dan gaat 'ie staan mutsen met een van de maaltijden. Het kan per hond behoorlijk verschillen wanneer ze eraan toe zijn. Ik kijk dus gewoon naar wat de hond doet, gaat 'ie klieren met z'n eten dan minder ik 1 maaltijd geleidelijk tot niks en voer de andere maaltijden op. Idem van 2 naar 1x per dag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door