Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Celicaatje
#2232466
Ik kan maar geen eliminatiedieet vinden die biologisch is.
Is allemaal gewoon, dus van de bio industrie.
Volgens mij kan je bij darf wel door geven wat je in je voer wilt.
Dus mss een optie?
Kunnen we mss samen doen? Zag dat je ook bij dgw in Assen haalt?
Ik kan ook met Klaas overleggen of hij wat kan maken? Al weet ik niet zo goed wat desamenstelling moet zijn, dus iemand nog een ideetje?
Door nienk
#2232484
zou eend geschikt zijn? dan kan je wilde eend nemen, en er zijn volgens mij ook wel bio eend onderdelen te koop.

of wild konijn? haas?

lees voor de samenstelling even wat rond in de barf hoek of op de homepage de beginners documentatie barf. als je zelf gaat malen (of laat malen) voer je in feite gemalen barf.
Gebruikersavatar
Door chery
#2234063
helaas werden de plekken groter.....
Conclusie is nu dat het toch zeer waarschijnlijk een schimmel is, wordt nu behandeld met imaverol. Het kan, heb ook paarden en daar is ook schimmel geweest. Het gaat om ronde plekken in het midden groeit haar, aan de rand korstjes, jeuk. Plekken zijn eerst vurig. alles gewassen in huis,heet!!! Alles schoongemaakt met bleek. Buiten de behandeling met imaverol, smeer ik hem in met azijn voor de jeuk.
Door annet2711
#2246651
Ik vind het ook op ringworm lijken ,
pas dan op wat jij kunt het dan ook krijgen  het is besmettelijk .
Gebruikersavatar
Door chery
#2247470
Dank je, ik weet dat het besmettelijk is. Het gaat de goede kant op met beau. Gelukkig is het dus geen voedings allergie...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door