Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Suze
#265721
Heb Suus carnibest (natuur) gegeven en zij is nu helaas
vreselijk aan de race. Heeft zelfs in haar bench gepoept (iets wat haar nooit gebeurt). Vindt het erg vervelend voor haar (en voor ons is het ook geen feestje, gisterenavond leuk wat vrienden te eten poept Suus achter de bank.........hadden haar nood niet op tijd door.............) Suus komt nu net weer uit bad, was echt nodig............ weet niet wat ik nu moet............iemand advies/raad????
Gebruikersavatar
Door sylvia
#265725
Het kan zijn dat CB natuur even iets te vet is voor haar.
Maar het kan ook zijn dat ze toevallig net een virusje heeft, die heersen op het moment nogal namelijk
Gebruikersavatar
Door Angelique
#265729
[quote="Suze"]
Heb Suus carnibest (natuur) gegeven en zij is nu helaas
vreselijk aan de race. Heeft zelfs in haar bench gepoept (iets wat haar nooit gebeurt). Vindt het erg vervelend voor haar (en voor ons is het ook geen feestje, gisterenavond leuk wat vrienden te eten poept Suus achter de bank.........hadden haar nood niet op tijd door.............) Suus komt nu net weer uit bad, was echt nodig............ weet niet wat ik nu moet............iemand advies/raad????
[/quote]

Hoevaak heeft ze al Cb gehad en hoe heb je omgeschakeld e.d.
Door Suze
#265742
[quote="Angelique"]
Hoevaak heeft ze al Cb gehad en hoe heb je omgeschakeld e.d.
[/quote]Nu heeft ze 2 dagen CB gehad en sinds 1 1/2 dag aan de race, ik heb het niet eerst gemengd met ander voedsel, heb eerder wel duck en ahv gegeven gaf geen problemen!
Door Suze
#265743
[quote="sylvia"]
Het kan zijn dat CB natuur even iets te vet is voor haar.
Maar het kan ook zijn dat ze toevallig net een virusje heeft, die heersen op het moment nogal namelijk
[/quote]Ik denk ook dat het te vet is, een virus is het niet volgens mij. Wat zou ik dan kunnen doen als het voor haar te vet is? Mengen met bv Duck??
Door Suze
#265745
Wat is nu handig?? Een vastendag.....is Suus het vast niet mee eens! Doorgaan?? Ik heb ook nog AHV in huis, misschien mengen? Of alleen AHV?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#265749
[quote="Suze"]
Wat is nu handig?? Een vastendag.....is Suus het vast niet mee eens! Doorgaan?? Ik heb ook nog AHV in huis, misschien mengen? Of alleen AHV?
[/quote]

je zou het kunnen mengen.

maar als ze aan de diaree is zou ik vandaag een vastendag inlassen. Wat suus wil is daar ondergeschikt aan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#265750
[quote="Suze"]
Wat is nu handig?? Een vastendag.....is Suus het vast niet mee eens! Doorgaan?? Ik heb ook nog AHV in huis, misschien mengen? Of alleen AHV?
[/quote]

Als ze aan de dunne is is een vastendag toch wel erg wenselijk. Mee eens of niet, das dikke pech voor Suze.
Daarnaast zou ik dan toch voor de zekerheid de CB mengen met het voer wat voorheen had om haar zo te laten wennen aan de andere samanstelling van CB. Begin met 25/75 CB/andervoer eeen paar dagen, dan 50/50, dan 75/25 tot dat je op 100% CB zit. Doe er gerust 1,5/2 week over. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
Door Suze
#265752
[quote="sylvia"]
je zou het kunnen mengen.

maar als ze aan de diaree is zou ik vandaag een vastendag inlassen. Wat suus wil is daar ondergeschikt aan.
[/quote]Daar heb je helemaal gelijk in, maar wilde wel even checken of het nut heeft ;)
Door Suze
#265754
[quote="Angelique"]
Als ze aan de dunne is is een vastendag toch wel erg wenselijk. Mee eens of niet, das dikke pech voor Suze.
Daarnaast zou ik dan toch voor de zekerheid de CB mengen met het voer wat voorheen had om haar zo te laten wennen aan de andere samanstelling van CB. Begin met 25/75 CB/andervoer eeen paar dagen, dan 50/50, dan 75/25 tot dat je op 100% CB zit. Doe er gerust 1,5/2 week over. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
Gaan we doen, zat ook al in die richting te denken, bedankt voor je advies/uitleg. ;)
[/quote]
Door Suze
#267328
[quote="Lupa"]
hoe is het nu met suze?
[/quote]
Hoi Lupa, na een vastendag gaat het weer helemaal goed met Suus! We mengen nu beetje bij beetje de CB door Duck(waar ze goed op gaat :D). Vandaag is goed verlopen 25/75 CB/Duck. Hoewel/NB : nog geen poep gezien ;D
Door Suze
#267341
:'( :'( Vanochtend weer feest!!! Gisteren een klein beetje CB door de Duck gemengd, leek goed te gaan maar vanochtend was het dus weer helemaal mis. Ik laat die CB voorlopig even voor wat het is. IK kan nu toch niet weer een dag laten vasten? Of zal ik gewoon alleen Duck geven? Wie weet raad?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#267348
Als ze het op duck goed doet geef je toch gewoon duck.

En als je over wilt op cb geef dan de light om mee te beginnen ,voor sommige honden is de natuur gewoon te vet om mee te beginnen.
Door Suze
#267362
Ja dat doe ik dan maar, kan zijn dat zij die CB gewoon niet verdraagt, nu niet en in de toekomst?
In dat geval neem ik het wel mee voor jou Lupa, jij geeft toch CB?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door