Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#261976
[quote="Laura2004"]
Kai die heeft de laatste twee dagen elke dag zijn eten opgegeten. Ik besteed gewoon geen aandacht meer aan hem. En als hij zijn eten niet wil haal ik het gelijk weg en negeer hem en dat begint te werken en ik denk dat als hij niet wil eten dat hij het wel niet nodig zal hebben.
[/quote]
Applaus voor jezelf ;D

Zal die Kai even beduusd op zijn neus kijken, het vrouwtje laat zich niet meer sturen op voedings gebied ;D
Door Laura2004
#261994
[quote="sylvia"]
Applaus voor jezelf ;D

Zal die Kai even beduusd op zijn neus kijken, het vrouwtje laat zich niet meer sturen op voedings gebied ;D
[/quote]
Die is zeker beduusd ja. Hij denkt laat ik toch maar alles opeten, want anders krijg ik twee dagen niks te eten en geen aandacht ( dat vindt hij nog het ergste, want het is echt een aandacht trekker) Hij heeft vanochtend zelfs zijn bot opgegeten het is ongelooflijk.
Door Peet
#262016
'T is toch wel raar met die honden die op vers staan: Leonbergers worden tutjes met eten....en tutjeshonden (sorry Syl, ;D...jouw woorden) worden scheurende monsters..... ??? :P
Gebruikersavatar
Door sylvia
#262020
[quote="Peet"]
'T is toch wel raar met die honden die op vers staan: Leonbergers worden tutjes met eten....en tutjeshonden (sorry Syl, ;D...jouw woorden) worden scheurende monsters..... ??? :P
[/quote]
Mischien komt dat omdat die leonbergers en andere stoere honden tutjes van bazen hebben en die tutjeshonden niet 8)
Door Ineke
#262038
[quote="sylvia"]
Mischien komt dat omdat die leonbergers en andere stoere honden tutjes van bazen hebben en die tutjeshonden niet 8)
[/quote]
Hoor je dat Tieneke: leonbergers hebben tutjes als bazen :o

Misschien is dat ook wel zo.... :-\ ;D ;D, maar de grootste tut hier is de Leonberger ;D ;D ;D Hij heeft maar zo'n klein maagje, de stakker.... ::) ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#262039
[quote="Ineke"]
Hoor je dat Tieneke: leonbergers hebben tutjes als bazen :o

Misschien is dat ook wel zo.... :-\ ;D ;D, maar de grootste tut hier is de Leonberger ;D ;D ;D Hij heeft maar zo'n klein maagje, de stakker.... ::) ;D
[/quote]

Nou dat duurde niet lang ;D
Door tieneke
#263237
[quote="Ineke"]
Hoor je dat Tieneke: leonbergers hebben tutjes als bazen :o

Misschien is dat ook wel zo.... :-\ ;D ;D, maar de grootste tut hier is de Leonberger ;D ;D ;D Hij heeft maar zo'n klein maagje, de stakker.... ::) ;D
[/quote]
Ik ben volgens mij echt geen tutje hoor ::)
Jaco ook niet trouwens.
Als er hier een commando wordt gegeven dan duurt het soms wat lang eer er geluistert wordt(Tinus)maar dat ie luistert is 1 ding wat zeker is 8)
Hetzelfde met de eendkarkassen,ze stierven hierna van de honger maar hadden toch echt pech.
Gelukkig trutten ze alleen maar met de eendkarkassen.
Ze lusten het echt niet.
Door Ineke
#263386
[quote="tieneke"]
Eten ze nu al?
Volgens mij lijden ze anders aan anorexia ::) ::)
[/quote]
Ze eten wel, maar het is geen overvlieger.

Vanmorgen kregen ze geen eten. Volgens Hugo stonden ze hem aan te kijken of ze maar aan hem zouden gaan beginnen :o

Ik was van plan om de voertijden om te gooien.
van 7:30 en 18:00 naar 13:30 en 22:30. Misschien dat ze dan meer honger zouden hebben.

Is volgens mij geen succes. Als ik eens een daagje weg moet, moet ik een ander opzadelen met voeren.
Iets anders voeren dan brokjes is nog niet echt ingeburgerd ;D

Ik heb er zelf geen moeite meer mee. Ik zet het voor, eten ze niet haal ik het weer weg.

Soms probeer ik het de volgende maaltijd weer. Een andere keer krijgen ze die dag helemaal geen eten maar. Net hoe mijn pet staat.
Door carlala
#271295
Hier eet Pepper ook slecht.
Beweeg voldoende.
Hij eet Bibi.
Ik las dus net dat ik het geen tweede keer mag aanbieden, maar gewoon zijn lege bak terug zetten.
Dat heb ik net gedaan, meneer is al twee keer naar zijn bak gelopen om te kijken of het echt weg is, hij kwam ook heel verontwaardigd aanlopen zo van hee mijn bak staat op het aanrecht en vrouwtje is driftig aan het schrapen om het over te gieten.
En ik heb zonder iets te zeggen zijn bak terug gezet, wel met een houding zo van je bekijkt het maar met je eetgedrag.

Maar bij ons kan het ook zijn doordat er een loops teefje in de buurt loopt.
Zijn kipppenekjes eet hij nog wel, maar zijn pensstaafje weer niet.

Ineke, heel verevelend als je beesje niet eet.
Pepper heeft ooit eens 2 weken niet gegeten, graadmager.
Ik hoop dat ze snel aan het eten slagen bij je
Door Ineke
#271454
carlala schreef: Hier eet Pepper ook slecht.
Beweeg voldoende.
Hij eet Bibi.
Ik las dus net dat ik het geen tweede keer mag aanbieden, maar gewoon zijn lege bak terug zetten.
Dat heb ik net gedaan, meneer is al twee keer naar zijn bak gelopen om te kijken of het echt weg is, hij kwam ook heel verontwaardigd aanlopen zo van hee mijn bak staat op het aanrecht en vrouwtje is driftig aan het schrapen om het over te gieten.
En ik heb zonder iets te zeggen zijn bak terug gezet, wel met een houding zo van je bekijkt het maar met je eetgedrag.
Heel goed. Volhouden zo.
Maar bij ons kan het ook zijn doordat er een loops teefje in de buurt loopt.
Ja, En? Zijn probleem toch? ;D
Liefje gaat door de maag, maar niemand heeft gezegd dat je dan ook niet meer hoeft te eten ;D

Ineke, heel verevelend als je beesje niet eet.
Pepper heeft ooit eens 2 weken niet gegeten, graadmager.
Ik hoop dat ze snel aan het eten slagen bij je
Ze eten hier gelukkig weer, al hebben ze soms hun kuren.
Als ze nu ook maar denken dat ze geen trek hebben, haal ik het direct weg.
Dan moet je ze eens op hun neus zien kijken... ;D ;D
De volgende keer gaat die kop dan echt in de bak als het de grond raakt en komt er niet meer uit voor het op is.
En zo wil ik het hebben.

Alleen de Leo is nog een beetje traag. Maar ja. Eer dat van zijn neus helemaal door zijn lijf in zijn hersens terecht komt.... Dat duurt een poosje ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door