Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door bernerfan
#2121609
Hallo allemaal,

Wat jaartjes geleden heb ik me hier aangemeld en ben ik best actief bezig geweest op dit forum..
Door drukte , verhuizing en dergelijke niet meer zo actief geweest, heel af en toe wel meegelezen als gast.
Maar nu zal ik misschien weer wat actiever worden en zal me dus opnieuw even voorstellen

Ik ben Martine , 36 jaar , woon in Rosmalen inmiddels...en heb nog steeds een Berner Sennen ,Dudley(zie onderschrift) genaamd en deze is alweer 12 jaar!  :)
Ook hebben we er sinds korte tijd een Berner Sennen pup bij , Baily , en hij is 4,5 maand .
Onze 4 katten leven ook allemaal nog en zijn inmiddels allemaal senioren...

Dudley is vroeger begonnen op brok/blik ,maar leeft inmiddels al heel wat jaartjes op Duck, Energique , Carnibest en de laatste tijd op TinLo , Haaksbarf en wil ook Darf gaan geven.
Baily zijn leven begint al goed,  ::) hij krijgt TinLo, Haaksbarf, heel af en toe Energique...ook wil ik met hem Darf gaan proberen.

***verwijderd door moderator***

Natuurlijk even een foto van Dudley nu

Afbeelding

En van Baily, hier 2,5 maand ongeveer :

Afbeelding


Nou tot zover even dan....toch nog een heel verhaal geworden.. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door bernerfan op vr 30 sep 2011, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2121612
Welkom terug :)

Ik heb je posting wat aan moeten passen, want het is hier nog steeds niet toegestaan om reclame te maken voor jezelf in je postings :)
Door bernerfan
#2125229
Dankjullie wel  :)

Ja Dudley is wat grijzer geworden :biggrin2: maar het staat em erg goed  :)
Ik krijg nog wel es complimenten omdat hij er nog zo goed uitziet..ook de da gaf aan dat hij zou willen dat al zijn 12-jarige patienten er zo uitzagen,wat helaas niet het geval is ...hij heeft inmiddels wel wat staar ,maar voor de rest is hij eigenlijk gezond (behalve zijn ED dan )
Hij wil nog lekker mee wandelen , niet te lang maar toch...spelen vindt hij ook nog wel leuk,maar niet al te lang
Nu Baily er is is hij wat levendiger geworden  :biggrin2: en helpt ons een beetje met opvoeden...wel leuk om te zien

En Baily ja, dat is zoals het een berner pup betaamd , een wollig , blij, onstuimig dondersteentje  8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door