Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Karma
#2113578
[quote="vanaalst"]
weet je wat je ook kan doen ...een reinigingskuur geven..
[/quote]
ja daar was ik inderdaad ook mee begonnen, helemaal vergeten te vermelden
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2113915
Mijn hond heeft een flinke tijd op Lotgering gestaan, maar op een gegeven moment kreeg hij jeuk. Toen ik ben overgestapt op andere KVV was de jeuk ook weg. Na een poosje weer eens Lotgering geprobeert, maar ook de jeuk was direct weer terug. Dus dat geef ik hier niet meer.
Door Mevroi Kruim
#2113962
Ik heb een volwassen hond gehad die een gluten-intolerantie ontwikkelde. Hij kreeg geen jeuk maar diarree. En dat ging echt ineens heel erg snel, binnen een paar weken was het ineens zo erg dat hij bloed poepte en kotste en doodziek was van een piepklein stukje brood. Dit was in de br*kkentijd  :-[ dus hij ging over op lam en rijst en heeft nooit meer ergens last van gehad als hij maar niks anders at. Dus het kan heel snel heel erg worden.
Door Karma
#2114518
maar dat is het nou, het is niet extreem. Het valt me gewoon op dat ze iets meer is gaan krabben dan normaal. Geen extreme veranderingen, ook niet in ontlasting.
Dat het misschien aan lotgering kan liggen... het valt me wel op dat ze een stuk rustiger is met krabben nu ik gestopt ben met smuldier (al met al nog geen week)
Dus misschien toch de smuldier? Of komt het omdat het ergste van haar ondervacht weer doorgekomen is. Het is me een raadsel maar ik ben blij dat het jukken minder is
Door Mevroi Kruim
#2114619
Soms blijf je idd puzzelen  :P en soms is het idd niet zo erg, Bas had het wel heel erg te pakken helaas maar het kan ook op een minder heftig niveau blijven hangen. En soms is het niet het voer maar iets in de omgeving, nou, puzzel dat dan maar eens uit! Iets van de straat/tussen de struiken gesnaaid, iemand die haar iets heeft toegestopt, andere samenstelling van je wasmiddel, ander spul om mee schoon te maken, nieuw kleedje, bloeiende planten buiten ... de lijst is eindeloos en soms kom je er gewoon niet achter.
Van ruien gaan ze hier trouwens ook meer krabben, zeker in combinatie met veel vocht.
En Logi gaat krabben van de stress, en hij is nogal een opgewonden standje dus bv een andere hond zien en er niet heen mogen is krabben, les op de hondenschool is veel krabben (en jengelen  :P) wachten op de baas die niet opschiet met wandelen is krabben, paard dat van hem moet gaan hollen maar van mij niet mag: krabben (en keffen).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door