Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2097754
Ruby heeft lange tijd alleen smuldier gehad en na lang speuren kwam ik achter een adres waar ik Lotgering kon kopen. niet echt in de buurt, maar voor Ruby wilde mijn man dit wel rijden.
Nu vind ze de Lotegring niet veel aan, vis en lam zijn niet haar favoriet, daarnaast vraagt deze tussenhandelaar per krat 8 euro meer dan Lotgering zelf. Ook de manier waarop het verpakt is vond ik niet erg fris. Zat gewikkeld in stukken huishoudplastic en niet netjes in zakjes.

Nu heb ik na lang speuren in Groningen een adres gevonden waar Bibi word verkocht en in Oostwold (Gr) één van Natudog.

Wie heeft ervaring met deze merken en kan mij zeggen wat er beter uitziet, liefst niet te vet (zoals lotgering) en het moet er ook niet uitzien als karton (bv rodi).


edit: was geloof ik nog niet helemaal wakker toen ik dit heb getypt, even de fouten eruit gehaald.
Laatst gewijzigd door Ruby/Billy op wo 31 aug 2011, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
#2097985
Ik heb mijn vorige hond Bibi gevoerd en ik vond het er goed uitzien.Niet zo fijngemalen als Smuldier.
En ook niet zo  als Rodi.

Lotgering ken ik wel,maar nooit gevoerd,dus ik kan daar geen menig over geven.
Door james warner
#2098179
Natudog is hetzelfde als Naturis. En over Naturis ben ik erg te spreken. Zit netjes in een worst en mn hondje doet het er prima op.
Door boskat
#2098261
Naturis vind ik veel onnodige toevoegingen inzitten,zo op te site te zien.
Zou ik zelf liever Lotgering geven,het is inderdaad wat eenvoudig ingepakt,maar gaat om de inhoud.
En wat betreft dat het duurder is bij de tussenhandelaar,tja die wil er misschien ook iets aan verdienen,vriezers moeten kopen,elektrisch betaald ,bezorgen,vind het niet zo gek hoor,dat het dan meer kost. ;)
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2098578
Bedankt voor jullie antwoorden.

Ga denk ik bibi en natudog proberen en dan afwisselen met smuldier.

De lotgering doe ik niet weer, pens ruikt niet naar pens, vis ruikt naar koolvis en dan kan ik zelf beter barf voor haar halen (zalmforel en kabbeljauw) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook krijgt ze maar weinig te eten omdat het voor Ruby te vet is en ze daardoor teveel aankomt, dan liever een magerder merk waar ze haar buikje vol van mag eten.
Één ding is zeker, we gaan deels barfen, alleen zal het botwerk dan bestaan uit kippennekken en ander beginnersbot. Ruby msit 5 tanden en 3 kiezen (kort geleden getrokken), dit is nog een aandenken aan haar vorige eigenaren die verzorging niet nodig vonden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door