Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jokie
#251204
er is van duck meerdere soorten compleet, alleen de een is duurder dan de ander.
uitmuntend is de normale variant zeg maar en dan zou je ook nog de pens variant en de rund/lever/kip variant hebben.
Vinden jullie die soorten allemaal even goed of is het niet voldoende om ze bv alleen maar de pens variant te geven.

Waarom vraag ik dat omdat de r/l/k goedkoper is per maand dan bv de uitmuntend per maand en dat kan van voor mij een groot verschil zijn in de centen.
(afwisselen kan altijd) ;) :D
Gebruikersavatar
Door Binno
#251216
Zolang je een compleet variant van Duck geeft maakt het niet zoveel uit, daar zit alles in.
Je hond kan wel een voorkeur hebben voor een bepaalde variant of het er beter of slechter op doen dan op een andere. In de runds zit bvb 6.4% vet, in de pens 6.5%, in de rund+lever+kip 7%, in de lam&rijst 8.1% en in de uitmuntend 10.6%.
Je kan dus gerust de runds+lever+kip geven of afwisselen met een andere variant. ;)
Door Anneke V
#321650
Wat ik ook regelmatig doe als afwisseling is als onze hond bv:700 gr duck nodig heeft, 600 gr duck nemen & 100gr rauw versvlees... :)

Wij nemen ook meestal de uitmuntend, omdit deze compleet is, één van hun beste producten is, & dan nog één van de goedkoopste... ;D
Door amber2
#321922
Van de pens compleet en de r/l/k moet je meer voeren dan van de uitmuntend (staat ook achterin hun folder) dus uiteindelijk kom je even duur uit. Ik zou gewoon kijken waar jou hond het goed op doet/wat hij lekker vind en/of gewoon lekker afwisselen tussen de verschillende soorten.
Door *Axel*
#323225
Ik koop de vier varianten en wissel elke dag af. Ik wil ook wel wat afwisseling in mijn eten, dus doe ik dat voor de honden ook, maar wel altijd compleet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door