Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Daisy75
#2092583
Mijn moeder haar buren, jonge mensen, hebben sinds kort hun eerste hondje, een ouder 2ehandsje zeg maar  ;) Dat beestje zag er best wel slecht uit, vacht en tandjes enzo, en dus had mijn moeder verteld over kvv en dat ook haar hondjes daar zo van opgeknapt waren etc....dus die mensen heel enthousiast, dat gaan wij ook doen!!
Nou sprak ze ze weer en vroeg hoe hetermee ging en nu waren ze bij de dierenarts geweest voor inenting etc en had de dierenarts hun geadviseerd om brokken te eten want dat was beter voor de tandjes....AAAAAAARGHHHHHHHHHH wat is dat toch met die dierenartsen, waarom blijven die lui zo hangen op die rottige brokken, er is al zoooveel bewijs in de praktijk geleverd en nog blijven ze volhousen, ik moest toen ook zo'n strijd leveren met mn dierenarts en gewonnen, maar deze mensen zijn nog heel onervaren en onzeker en willen het allerbeste voor hun diertje...dus die denken als zo'n dierenarts het zegt zal het wel...zucht....maar mn moeder gaf niet op en die heeft het ze uitgelegd, in de hoop dat ze het toch aandurven...en ik zal wel even dat verhaal van de waarheid over brokken in hun brievenbus gooien hihi misschien helpt het.
Maar het is en blijft jammer dat artsen er niet meer over WILLEN weten!
Door Eefje en Yuna
#2106028
Blijkbaar komt voeding niet/nauwelijks voor in hun opleiding!
En aangezien de meeste dierenartsen Royal Canin / Hill's promoten,
kan je die adviezen wel verwachten.
Nu nog de mensen overtuigen dat je voor voedingsadvies niet bij de DA moet zijn..

Barfplaats wordt gesponsord door