Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#248798
[quote="danielle1980"]
weinig????
minx krijgt 460 en die weegt 23 kilo :-\
[/quote]

Nou dat klopt toch aardig daarbij gerekend dat de gemiddelde Engelse buldog minder energie verbruikt dan de gemiddelde Am.cocker spaniel klopt het aardig.
Door danielle1980
#248800
[quote="sylvia"]
Nou dat klopt toch aardig daarbij gerekend dat de gemiddelde Engelse buldog minder energie verbruikt dan de gemiddelde Am.cocker spaniel klopt het aardig.
[/quote]

haha ok uh wil je minx soms een dagje lenen? ;)
ik denk dat je aan einde van de dag blij bent dat ze weg is.
minx is eigenlijk heel aktief.
ze kan de hele dag buiten lopen,
en normaal lopen kent ze niet, ::)
ze rent alleen maar ;D
maar dan mag ze dus misschien wat meer, :-\
sommige bull eigenaren vinden dr erg mager :o :-[ :( :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#248847
[quote="danielle1980"]
haha ok uh wil je minx soms een dagje lenen? ;)
ik denk dat je aan einde van de dag blij bent dat ze weg is.
minx is eigenlijk heel aktief.
ze kan de hele dag buiten lopen,
en normaal lopen kent ze niet, ::)
ze rent alleen maar ;D
maar dan mag ze dus misschien wat meer, :-\
sommige bull eigenaren vinden dr erg mager :o :-[ :( :-\
[/quote]

Ik kan zien dat jij nog nooit een bonte amerikaan hebt meegemaakt ;D
Maar of ze meer mag dat kan ik vanaf hier niet zeggen, als mensen met verstand van bullen vinden dat ze te mager is en je hebt zelf ook het idee dat er wat meer aan kan dan zou ik haar iets meer geven.
Door danielle1980
#248863
[quote="sylvia"]
Ik kan zien dat jij nog nooit een bonte amerikaan hebt meegemaakt ;D
Maar of ze meer mag dat kan ik vanaf hier niet zeggen, als mensen met verstand van bullen vinden dat ze te mager is en je hebt zelf ook het idee dat er wat meer aan kan dan zou ik haar iets meer geven.

[/quote]

ik vind dr prima op gewicht zo.
lekker geen grammetje vet in plaats van zo'n dikke hang hond als bv van jake and the fatman ;)
(sorry als ik mensen beledig ;D)

en nee een amerikaan nooit meegemaakt?
terroriseren die het huis net zo als minx????
Door youp
#248865
Die hoeveelheden die ze aangeven trek ik me niet zo veel van aan. Ik begin er wel mee om te proberen maar je moet gewoon op het oog voeren.
De bouvier van mijn ouders krijgt voor zijn gewicht veeel te veel maar hij is echt niet dik. Hij is gewoon aktief ookal is hij bijna 11 ;D

Hij heeft ook een voedsel obsessie. Als mijn vader een keer de pizzaria belt en zegt: Mag ik wat bestellen? Begint nero al te joelen en te blaffen. Snap niet hoe hij daar bij komt want hij krijgt er toch niet van ???
Door danielle1980
#248869
[quote="youp"]
Hij heeft ook een voedsel obsessie. Als mijn vader een keer de pizzaria belt en zegt: Mag ik wat bestellen? Begint nero al te joelen en te blaffen. Snap niet hoe hij daar bij komt want hij krijgt er toch niet van ???
[/quote]
misschien wil hij ook wat bestellen ;D ;D ;D ;D ;)
Door freddy
#248876
@ all bedankt voor de respons...

Ik moet zeggen ik voer ook op het oog de 250 - 300 gram per dag is een schatting want ik geef ook regelmatig (een paar keer per week) RMB en/of vis. Op die dag(en) geef ik ook meestal een GF mix.

Dat alles nu als voedsel wordt gezien had ik me ook al bedacht maar dit vond/vind ik gewoon opvallend.

Het doet me goed te lezen dat het niets extreems is qua gedrag.... nu dat stelen nog afleren (thuis is nix te stelen maar elders....)

Freddy
Laatst gewijzigd door freddy op do 27 jan 2005, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door