Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door "inge"
#246759
Zojuist de uitslag gekregen van het poep kweekje van Music. Zijn darmflora is helemaal oké !!!!! Niks bijzonders in gevonden. Hij doet het nog steeds fantastisch op kvv, daar blijft hij dus op. Heeft alleen nog steeds vttt. een keer diaree. Maar ja, het hersteld zichzelf na een halve of hele dag en hij eet blij kwispelend zijn vleesje op. Dus heb met de da afgesproken om me er maar niet meer druk over te maken. Hij doet het hartstikke goed verder.'T zal wel bij hem horen.
Door Lupa
#246765
en toch zou ik me niet zo bij neer leggen.
schrijf op per dag wat hij te eten krijgt, ook en vooral de tussendoortjes en zo kunje er mischin achter komen waarom hij af en toe diarree heeft
Door "inge"
#246774
Hij krijgt nu sinds een week alleen maar energique 4.Niets anders. En als tussendoortje een stukje rijstcracker of een stukje gedroogde pens. Om te kluiven krijgt ie nu en dan een bullepees.
Die probiotica, zit dat genoeg in een beetje joghurt of kan ik beter iets van capsules ofzo halen?
Door Lizzy
#246776
[quote="garicha"]
Hij krijgt nu sinds een week alleen maar energique 4.Niets anders. En als tussendoortje een stukje rijstcracker of een stukje gedroogde pens. Om te kluiven krijgt ie nu en dan een bullepees.
Die probiotica, zit dat genoeg in een beetje joghurt of kan ik beter iets van capsules ofzo halen?
[/quote]

Aangezien er heel veel bacterieen nodig zijn om de darm te bereiken zou ik kiezen voor een capsule van Akropharma ofzo of pot poeder van Protexin of Groene Os.
Door ine
#246784
Oeps, houd die bullepees eens in de gaten, want een paar van mijn honden, kregen daar ook dunne van! :-\
Door tieneke
#246820
[quote="Lupa"]
bullepees, daar gaat bij me een allarm licht branden
[/quote]
Hier krijgen ze dat niet :-X
Een paar maanden terug is er een Leonberger aan overleden,had een stuk bullepees ingeslikt wat een darmafsluiting gaf.
Tijdens de spoedoperatie is ie overleden.. :'(
Door Lizzy
#246826
[quote="Ine"]
Oeps, houd die bullepees eens in de gaten, want een paar van mijn honden, kregen daar ook dunne van! :-\
[/quote]

Ontzettend waar ja, goeie van jou Ine!! Mijn honden gingen hier ook onwijs van aan de slinger, van die bullepeestroep. Beter kies je dan voor de kluiven van Farmfood. Van alle nepbotten/kluiven vind ik dat de beste.
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 24 jan 2005, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#247043
Ik zou eens alleen kvv geven en de rijstcrackers, bullepees en pens even niet geven.
Door de Kvv kan je Fyto-mix doen om de darmflora op peil te houden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door