Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Nitus
#246913
[quote="gonny"]
woehahahaha ik las het echt hélemaal verkeerd!!! ik zit hier vreselijk te lachen!!! ;D ;D
ik las dus iets van pup-pieren snappie???? ;D ;D ;D
[/quote]
;D Dat vermoeden had ik al ;).
Door Nelly
#247248
[quote="gonny"]
woehahahaha ik las het echt hélemaal verkeerd!!! ik zit hier vreselijk te lachen!!! ;D ;D
ik las dus iets van pup-pieren snappie???? ;D ;D ;D
[/quote]Maf wijf ;D ;D ;D ;)
Door gonny
#247267
[quote="Nelly"]
Maf wijf ;D ;D ;D ;)
[/quote]ach ja....heb ik wel vaker last van.... :P ;D
Door Nelly
#247305
[quote="gonny"]
ach ja....heb ik wel vaker last van.... :P ;D
[/quote]dan lees jij zeker ook bommelding ipv bom-melding ;D
Door Lizzy
#247306
Zullen we terug on topic gaan? Wim, hoe ist nou met Bumper?
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 25 jan 2005, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wimk
#247940
Op zich gaat het vrij goed met Bumper, hij heeft sinds hij aan de Duck Pancreas zit geen diarree meer gehad.

Hij poept wel flinke bergen vind ik, misschien krijgt hij ook wel te veel, ik geef hem nu 700 gram per dag.
Hij weegt 12,5 kilo.
Ik heb alleen 1 probleem de Duck Pancreas is op en Tannetje krijgt morgen pas weer binnen.
Ik kon gisteren gelukkig wel de enzymen ophalen, ik hoop dat dat gaat werken, het ziet er uit als hokamix.
Maar ik heb er wel vertrouwen in.
Ik heb nog 200 gram Duck, dus ik was van plan om hem vanmiddag maar 100 gram duck en 100 gram carnibest te geven en dat ook vanavond nog een keer.
DIt met een beetje van die enzymen toegevoegd.
Zou ik het dan nog steeds moeten koken?.
Verder zag ik dat er in de enzymen volgens mij ook pro biotica zit dat hoef ik dan volgens mij ook niet meer te geven.
Nou jullie horen het wel. Ik heb het allemaal ook trouwens aan Tannetje gevraagd.

Gr Wim & Bumper.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#248365
Nou Wim, dat klinkt al weer wat beter :). als je de Duck rauw hebt gegeven kun je proberen de CB ook rauw te geven, maar dan wel met die enzymen.
Ben héél benieuwd ;). Houd ons op de hoogte aub :).
Door wimk
#248375
Ja de duck heeft hij altijd rauw gehad, het ziet er trouwens uit als karton, maar dat terzijde hij vond het lekker en hij deed het er goed op.

Ik heb vandaag nog een beetje gemixed, en vanaf morgen pure rauwe carnibest misschien met nog een beetje gekookt water er over heen maar thats it
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door