Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ikke
#2062459
Misschien vertel ik niets nieuws en weten jullie dit al
maar wil het toch even vermelden.

Caroba  bezorgd in Groningen......................hoera eindelijk iemand die dit doet.

De meeste leveranciers van kvv en barf produkten willen niet in Groningen bezorgen omdat het te ver weg is.

Een aantal weken geleden heb ik een eerste bestelling geplaatst en ben erg tevreden.
ze komen met een vrieswagen en leveren de produkten aan de voordeur af (ik woon vijf hoog).
je hoeft ook niet de hele dag thuis te zitten wachten want er wordt een mail gestuurd wanneer ze er ongeveer zijn.
betalen kan aan de deur (pinnen).

Ben een erg tevreden klant en bestel er zeker de volgende keer weer.
O ja, en vanaf 60,00 euro gratis bezorgen.

ben hier erg blij mee.
Door *Yvje*
#2065115
:D ;) :D Heb nu ook 2 x bij Caroba besteld, prima service, er was wel iets niet maar hier word netjes over gebeld, dit geldt ook
voor de bezorging. Toppie !
Laatst gewijzigd door *Yvje* op do 21 jul 2011, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door rosmin
#2065145
In ieder geval niet in Noord-Oost Groningen waar ik woon.
Ik dacht wel in Groningen stad, maar voor de zekerheid kan je dit beter even aan Sylvia zelf vragen
Door *Yvje*
#2068415
Ja, was even vergeten dat ik ze al een x gemaild heb met deze vraag en idd alleen in Gr stad leveren als antwoord kreeg.
Door Minhie
#2069254
[quote="*Yvje*"]
Lupa levert ook in Groningen, wel vanaf 75 euro en nog 20 euro bezorgkosten.
[/quote]

Of 200 euro aan vlees haha.
Door Janneke-Britt
#2097875
[quote="*Yvje*"]
Lupa levert ook in Groningen, wel vanaf 75 euro en nog 20 euro bezorgkosten.
[/quote]
Alleen als ze in de buurt zijn komen ze langs ook al heb je een bestelling van 200 euro
Door *Yvje*
#2102381
[quote="Janneke-Britt"]
Alleen als ze in de buurt zijn komen ze langs ook al heb je een bestelling van 200 euro
[/quote]

Hoe bedoel je dat ?? Dat als je besteld dat je dan maar weken kan wachten op je bestelling ofzo ?
Door *Yvje*
#2102391
[quote="connie63"]
lotgering bezorgt ook in groningen
[/quote]

Klopt, betaal je wel 15 aan bezorgkosten ook ..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door