Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Mylie
#2051042
Hallo Allemaal,

Na een poosje rondgekeken te hebben op barfplaats en na een tip van Antonia, heb ik me toch aangemeld op barfplaats. Ik heb een Weimaraner teef genaamd Mylie, ze is net 2 jaar geworden. Zij heeft eigenlijk vanaf pup af aan op kvv gestaan. Vanuit de fokker hadden we nog wel brokken meegekregen en dat ook geprobeerd maar daar deed ze het voor mijn gevoel helemaal niet zo goed op. Ik had zelf al vanaf het begin het gevoel dat ze op vers vlees moest en dat heb ik ook gedaan tot volle tevredenheid.

Sinds halverwege 2010 geef ik ook af en toe barf. Ik wou eigenlijk helemaal overstappen maar heb het nog niet helemaal in de vingers, dus combineer ik het een beetje. De ene dag barf en de andere dag kvv. Ook Tonny heeft me met het barfen een stuk op weg geholpen.

Ik hoop heel veel nuttige informatie te vinden op barfplaats. Ik wil toch iedereen die nuttige informatie op dit forum heeft geplaatst bedanken voor het delen van kennis en ervaring, want "'delen"' is helaas niet altijd vanzelfsprekend.

Hartelijke groet,

Linda & Mylie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door