Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2049124
[quote="nienk"]
stond hier laatst ook niet een verhaal over iemand die een hele runderpens binnenstebuiten keerde en een stuk prikkeldraad, spijkers, plastic en nog wat andere rommel tegen kwam?

spontaan zat er gister hagel in het hazenvlees van kiezebrink. (staat erbij dat dat kan)
[/quote]

Dat kan ja, koeien vreten van alles en als je dan een pens met inhoud krijgt, dan krijg je ook een pens met inhoud.  :biggrin2:
#2049127
[quote="Angelique"]
Dat kan ja, koeien vreten van alles en als je dan een pens met inhoud krijgt, dan krijg je ook een pens met inhoud.  :biggrin2:
[/quote]

'runderpens menu, met leuke verassing'

weer eens wat anders dat een Happy Meal!
Gebruikersavatar
Door pike
#2049128
Hmmm, ik ben een barfer. Soms blijven er na de maaltijd dus wel eens kogeltjes in de voerbak achter. Maar, ik heb ook wel eens een stukje van een van mijn eigen plastic diepvrieszakjes in de bak gevonden  :-[.  Dus, als het bij mij al gebeurt, kan ik me voorstellen dat het in een fabriek van kvv zeer zeker wel eens gebeurt.
#2049159
[quote="Senta"]
Nou nou..... :-\
[/quote]

Ja sorry hoor.  :-\ Het maakt me gewoon lichtelijk kwaad.  :-[

Laten we voorop stellen dat ik dat niet vind, alleen maar zeg omdat het in dezelfde trant is als wat de topicstarter ons verteld.
#2049228
Goed dat er even wordt gewaarschuwd, maar ik ben het er mee eens dat zoiets kan gebeuren.
In een stuk gedroogde runderpens vonden we een keer een naald, dus in het vervolg worden de stukken pens extra goed nagekeken. De dierenwinkel heeft onmiddelijk onze melding doorgegeven aan de leverancier en ons een giga zak gedroogde pens als peister op de wond gegeven. :biggrin2: Maar in een zak engelse drop van een grote supermarkt vonden we ook een keer een vierkant tegeltje, net in de vorm van een vierkant dropje. Je zult er maar met volle kracht je tanden op stuk bijten.  :-X Is gelukkig niet gebeurd, en ook de supermarkt was "blij"met de melding en ging op onderzoek uit waar dit stuk steen vandaan kwam.
Dus tja, alles wat met grote hoeveelheden door mensen gefabriceerd wordt, dus ook KVV kan dit soort fouten opleveren.
De KVV wordt hier sowieso geprakt, moet ook wel met de antischrokbakken van de honden  8)
#2049329
In het begin dat ik eendennekken gaf hield ik die vast ( met een plastic handschoen want anders glijdt dat teveel).
Ik gebruik nog vaak plastic wegwerphandschoenen.

Als ik die niet helemaal onderaan de vuilniszak steek is Max ermee weg. Heb ze ooit eens betrapt met een halve handschoen in haar bekkie ::)
Gewoon weer uitgepoept. Maak me er ook niet druk in.
Zou ook wel ff laten weten aan de leverancier zodat ze kunnen kijken of er iets mis mee is, maar verder zou ik er geen problemen van maken.
#2050735
Wat vreselijk flauw,hoe sommige mensen hier reageren,door omstandigheden voer ik heel toevallig wel zo nu en dan haaksbarf aan mijn pup en ik ben blij dat ts het gemeld heeft!
Ik let nu extra goed op of er niet iets in zit wat er niet in thuis hoort ;)
Laatst gewijzigd door robbiekomvoor op ma 04 jul 2011, 02:39, 1 keer totaal gewijzigd.
#2050766
vindt ik ook, iem is zich rotgeschrokken(ook omdat ze niet wist dat het weleens voorkomt) en uit dat...
en om nou kvv af te z**ken..........
lees wel vaker dingen.....maar dan kan je nog normaal reageren..
leuk als binnenkomer, om zo te worden ontvangen als je ergens van geschrokken bent of mee zit...
#2051321
Gewoon goed opletten. Wij prakken altijd de kvv (Haaksbarf, zeer tevreden). Niet alleen omdat dat beter is voor Meike, maar ook omdat je dan even kunt zien wat en hoe erin zit (aantal gezinsleden vinden het heel interessant om de HB te ontleden, zodat ze kunnen kijken of er nog vissenogen, schubben, graten, stukken pens, etc. inzitten).
#2051839
[quote="robbiekomvoor"]
Wat vreselijk flauw,hoe sommige mensen hier reageren,door omstandigheden voer ik heel toevallig wel zo nu en dan haaksbarf aan mijn pup en ik ben blij dat ts het gemeld heeft!
Ik let nu extra goed op of er niet iets in zit wat er niet in thuis hoort ;)
[/quote]fijn heb k toch iemand kunnen waarschuwen, ik geef nog steeds haaksbarf hoor en ook andere merken maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 zeker omdat het niet echt opviel in de zalmmix.
ik heb ondertussen een aardig bericht gehad van de haaksbarf, het zou in de avondproductie gebeurd zijn, ws door vermoeidheid.
kan dus gebeuren. vond het zeer attent dat ze zo eerlijk waren
groetje
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door