Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2047889
Ho ho, ik geef wel om mijn honden hoor!
Ik heb alleen maar gezegd dat waar mensen werken fouten worden gemaakt en ik me niet kan voorstellen dat een bedrijf zoiets opzettelijk zou doen. Het is vervelend voor je en schrikken, maar het kan iedereen overkomen bij elk merk...
#2047907
Ik vind het niet helemaal terecht om nou maar te zeggen dat mensen hier niet om hun honden geven en te pretenderen dat anderen hun honden plastic te eten geven, puur omdat hun mening verschilt met die van jou. Er zijn mensen die net vers voeren en mensen die dit al jaren doen, en mijn ervaring is dat iedereen hier het allerbeste voor heeft met zijn of haar dieren. Als ik inderdaad iets zou vinden in het vlees wat niet hoort, dan vindt ik dat ook vervelend, net als toen ik pas geleden glas vond in mijn appelmoes. Ik heb de appelmoes weggegooid, een melding gemaakt, tevreden met de excuses en ik let gewoon goed op bij de volgende pot. Daarmee is voor mij de kous af, maakt mij dit dan onverschillig?
Ik hoop dat je besluit gewoon vers te blijven voeren en dat dit een éénmalig iets was.
#2047962
Ooit eens in de kvv schothagel tegen gekomen en ook eens een stukje plastic, maar zoals eerder gezegd: waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ik voer nog steeds zo nu en dan deze kvv en heb er nooit meer problemen mee gehad.
Ik kreeg van de fabrikant netjes een excuus en een nieuwe rol en daarmee was het voor mij klaar.

Dit is trouwens wel de reden dat ik de kvv altijd even nakijk met een vork voor ik het voer.
#2047967
[quote="Els en Max"]
Dit is trouwens wel de reden dat ik de kvv altijd even nakijk met een vork voor ik het voer.
[/quote]

ik ben nog nooit iets raars tegen gekomen, maar hier wordt ook altijd alles even geprakt, Reus eet dan rustiger en mocht er iets in zitten, dan kom ik het dan vanzelf wel tegen.

dat je hagel tegen kwam, volgens mij staat bij veel wild producten er ook bij 'dit is een wild product en kan sporen van hagelschot bevatten', of iets in die trant.
#2048000
Tja ik snap dat je geschrokken bent.
Maarja het kan gebeuren.
Ik ben ooit een stukje aleminiumfolie tegen gekomen in een milka reep.
Maar dat maakt echt niet dat ik het nu niet meer eet of minder goed vindt.

Dat soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren.
Ik zou gewoon het stukje eruit trekken en de rest voeren.
#2048025
Ik zou er ook niet blij mee zijn  :-\
Maar ben wel zo nuchter dat waar mensen werken fouten gemaakt worden.
Een klacht of opmerking naar haaksbarf lijkt me prima en daar kunnen hun weer van leren zodat het misschien niet meer gebeurt.

Toch wel "grappig" dat hier meerdere mensen vreemde objecten/dieren in kant-en-klaar voedsel tegen gekomen zijn.
Hier laatst ook met een pot appelmoes, daar zat onderin een halfvergaande vlieg.
Erg goor en hij is ook in de kliko beland, weet ik voortaan dat ik even de pot moet checken voor ik hem opeet  :P
#2048438
ik wilde alleen waarschuwen, en dat is dus aan die mensen die het ook niet fijn vinden om plastic tegen te komen in voeding,  een gewaarschuwd mens telt voor 2 en niet de surgestie wekken dat het product slecht is of dat er hier mensen zijn die niet van hun honden houden, wat er wel duidelijk naar voren kwam hoe verschillend we over onze 4voeters denken en hun gedrag qua eten.ik accepteer niet dat ze speelgoed of iets dergelijks eten,ik blijf erbij dat als wij iets in onze voeding vinden we de intellegentie hebben om het uitte spugen en te onderzoeken, wat wij onze honden voor eten geven vers,of brokken je doet dat tengoede trauw en ze eten het ook zo op wat er ook in zit,
ik heb van haagsbarf bericht gehad, ze vroegen de productie datum zodat ze nader onderzoek kunnen gaan doen, dit dus gegeven.
groetjes
#2048612
Maar wat insinueer je nou? Ik denk dat echt niemand hier wil dat zijn/haar hond/kat speelgoed opeet. En ook niemand zal ook gelukkig zijn met een stuk plastiek in de kvv.
Het gaat er bij mij niet in dat HB expres een stuk plastiek in de kvv heeft gedaan, dus blijft het een foutje en heb jij gewoon hele erge pech gehad dat het net in jouw rol zat. Gelukkig kwam je er voortijdig achter en zijn er geen problemen uit ontstaan. Dan ben ik van mening dat je er dan ook geen problemen van hoeft te maken.
Je hebt gehandeld zoals iedereen hier zal doen: plastiek verwijderen en fabrikant op de hoogte stellen. Meer kun je niet doen.
#2048700
Ik ben het met Koekje eens, en ik vind het overkomen alsof je denkt dat wij (of in elk geval degene die anders denkt dan jij) maar wat doen en hun dieren alles maar laten eten, gezond of niet gezond.
#2048745
Er zijn geen ongelukken gebeurd, dus gewoon HB op de hoogte stellen en je hondjes lekker verwennen :)
HB is niet de eerste die dit voor heeft en vermodelijk ook niet de laatste...
Smuldier is hier ook gekend om plastiek te bevatten...
Tja dat is een reden voor mij om zelden KVV te geven...
#2048819
stond hier laatst ook niet een verhaal over iemand die een hele runderpens binnenstebuiten keerde en een stuk prikkeldraad, spijkers, plastic en nog wat andere rommel tegen kwam?

spontaan zat er gister hagel in het hazenvlees van kiezebrink. (staat erbij dat dat kan)
#2048861
Sjaan, ik vind je toon ook overkomen als of diegene die niet onmiddelijk op hun achterste benen staan om een stukje plastic in de hondenvoeding niet om hun hond(en) zouden geven. Als iemand niet veel om zijn hond(en) geeft. Als dit het geval zou zijn zouden ze goedkope baggerbrokken voeren omdat ze geen geld aan kvv wilde uitgeven en geen moeite wilde doen voor BARF. ik kan alleen naar mezelf kijken en ik raak er niet van in paniek. Ik zou het er zeker uithalen en een berichtje sturen naar de producent als waarschuwing maar ben zo reeel dat ik weet dat mijn honden buiten rustig iets met plastic opeten als ze lekker loslopen of ook echt wel eens iets erbij hebben opgegeten als ze een keer binnen iets hebben kunnen snaaien. Indien het glas zou zijn geweest dan zou ik het een ander verhaal vinden. Kortom, waarschuwing op dit forum vind ik prima maar de toon daarna vind ik wat negatief worden, jammer. 
#2048865
[quote="nienk"]
stond hier laatst ook niet een verhaal over iemand die een hele runderpens binnenstebuiten keerde en een stuk prikkeldraad, spijkers, plastic en nog wat andere rommel tegen kwam?

spontaan zat er gister hagel in het hazenvlees van kiezebrink. (staat erbij dat dat kan)
[/quote]

Dat zijn dingen die gebeuren ;)
In runderpens (die niet gespoeld is) vind ik soms ook nog schroeven...
Dat komt soms in de weiden terecht en een koe gaat echt niet om de schroef heen eten... Dat gebeurt dus wel eens dat dat in de maag verdwijnt...

Van het hazenvlees ELK wild kan hagel bevatten...
Zelfs als ik struisvogel kangoeroe of antiloop bestel kan dat er bij zitten (heb zelf nog niks gevonden, maar het kan wel).
Dat zijn dingen waar je je niet druk in hoeft te maken.

Als je plastiek vind in KVV: melden aan de leverancier zodat ze hier op kunnen letten, maar blijf der niet zo op doordrammen, daar word jezelf niet beter van!
#2048999
[quote="sjaan"]
ik wilde alleen waarschuwen, en dat is dus aan die mensen die het ook niet fijn vinden om plastic tegen te komen in voeding,  een gewaarschuwd mens telt voor 2 en niet de surgestie wekken dat het product slecht is of dat er hier mensen zijn die niet van hun honden houden, wat er wel duidelijk naar voren kwam hoe verschillend we over onze 4voeters denken en hun gedrag qua eten.ik accepteer niet dat ze speelgoed of iets dergelijks eten,ik blijf erbij dat als wij iets in onze voeding vinden we de intellegentie hebben om het uitte spugen en te onderzoeken, wat wij onze honden voor eten geven vers,of brokken je doet dat tengoede trauw en ze eten het ook zo op wat er ook in zit,
ik heb van haagsbarf bericht gehad, ze vroegen de productie datum zodat ze nader onderzoek kunnen gaan doen, dit dus gegeven.
groetjes
[/quote]

Weet je wat ik vind? Dat jij allerlei dingen insinueert die nergens op slaan.
Hartstikke vervelend, een stukje plastic in de HB. Maar omdat wij er niet zo van schrikken, of zeggen dat het kan gebeuren en niet meegaan in jouw drama houden wij niet van onze honden? Laten wij onze honden plastic eten? En speelgoed? En letten wij niet op wat ze eten?
Waar haal je in hemelsnaam die wijsheid vandaan?

Sterker nog, om dan even in jouw trant te spreken, ik denk dat de meeste van ons beter opletten wat wij onze honden voeren, omdat we barf voeren, en geen gemalen rotzooi.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door