Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door hannabelgje
#2042827
Zoë houdt niet van vis en ook niet van visoliecapsules  >:( Ze heeft in het verleden wel eens de zalmmix van shaweca gegeten en die ging er toen zeer goed in. Ik wil nu eigenlijk 1 dag in de week kvv met vis geven ipv barf. Welke soorten vinden honden het lekkerste? Haaksbarf lust ze bijvoorbeeld niet.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2042891
Ik merk dat Daisy zalm het lekkerst vind. En ik lees dat Zoë die in het verleden ook graag at. Misschien dat de Haaksbarf minder beviel door de 15% groenten erdoorheen? Alaska heeft ook een zalmmix, maar daar zit ook groenten doorheen. Haaksbarf heeft wel een zalmmix zonder groenten, dat is de versie voor katten, maar is natuurlijk ook prima voor honden. En Herby heeft volgens mij ook een pure zalmmix, Kiezebrink misschien ook wel.

Wat soms ook wel werkt, is een vismix waar pens doorheen zit. Volgens mij hebben o.a. Naturis, Lotgering en Shaweca een mix met pens en vis.
Door Jump
#2042914
Hier hebben ze ook vaker zalmmix van Sjaweca gehad,volgens mij zit daar heel veel pens in,daarom vinden ze het zo lekker.
Nu krijgen ze de Lupa zalmmix,dat is 100%zalm met zeewier.Als ze niet zo van zalm houden vinden ze dat natuurlijk ook niet zo lekker.
Door Lil
#2042953
Je zou lotgering kunnen proberen, daar zit vis door de kvv en dat is dus wat anders dan puur vis. Idem voor kivo (zit kip en pens doorheen).
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2042959
[quote="Lil"]
Je zou lotgering kunnen proberen, daar zit vis door de kvv en dat is dus wat anders dan puur vis. Idem voor kivo (zit kip en pens doorheen).
[/quote]

Dan moet je wel Lotgering Vis Totaal nemen, de andere versies bevatten geen vis.
Door mysmoothcollies
#2043051
[quote="Meike en Daisy"]
Dan moet je wel Lotgering Vis Totaal nemen, de andere versies bevatten geen vis.
[/quote]

De Lotgering vistotaal? is maar 50% vis en je weet niet welke soort, volgens mij ging daar witvis doorheen, geen zalm in ieder geval. Hier vinden ze de vis variant van KIVO erg lekker daar zit in ieder geval zalm in en deze is ook niet zo heel prijzig.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2043834
Naturis heeft een makreel variant. En anders Kivo.

De lotgering visvariant vond ik zelf erg meuren en Max liep er met een grote boog omheen. ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2043839
Ik moet bij de lotgering mix op de sticker kijken welke het is, dus ik ruik de vis niet. Maar welke vis er in zit is mij ook niet duidelijk, dus ik geef ook wel wat vis bij. Rauw heb ik nog niet gegeven, binnenkort maar eens langs de visboer. Uit blik vond hij sardines heeeeeeeel erg jammie.
Door hannabelgje
#2043984
Ik gas maar gewoon eens wat uitproberen denk ik. Ik kan via lupa aan kvv lupa komen, die hebben ook vis, all animal haring, shaweca zalm/pens dus we kijken wel.
Door Lily
#2051340
Ik geef Truus verse( gekweekte zalm) van de visboer, die wegen een kilo,kop staart en graat met best nog veel vis eraan.
Kan iemand vertellen hoe de bot/vlees verhouding ligt van zo'n vis?
Door ellyE
#2052139
kvv makreel van Tinlo mijn honden zijn er dol op, ook gewoon een blikje tonijn wordt zeer gewaardeerd.

verse vis durf ik niet zo goed i.v.m. de graatjes, vindt ik zelf ook dood eng aan een vis
Gebruikersavatar
Door pike
#2052144
Zalm staat hier van alle vis met stip op 1. Bij gebrek aan graten heb ik wel eens zalmmix van Kiezebrink gegeven, daar zit niets anders doorheen. En dat vonden ze ook allemaal super lekker.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#2052615
Ander advies, maar misschien ook handig.
De visoliecapsule(s) leeg prikkel met een naald en over het vlees gieten en mengen.
Werkt dat niet.
Een kvv met vis proberen kan natuurlijk zowiezo.
Door hannabelgje
#2057527
Gisteravond hadden ze de zalmmix van kiezebrink en die is goed gegeten. Het zou dus een goede oplossing zijn ipv hele vissen te voeren. Het zagh er ook erg goed uit vond ik. Het rook goed.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door