Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gilmour
#2046698
[quote="MarijeEnBoomer"]
ja 7.50 de kilo is duur maar wetend dat het vlees is scandinavie duur is en ik niet weet wanneer we weer bij een supermarkt komen vind ik het een prima alternatief!!
Nu alleen nog even weten hoeveel ik mee moet nemen!!

[/quote]

Wij zijn net terug uit scandinavie, de kip is redelijk betaalbaar. We kochten een hele kip 1300 kg voor onze twee honden en de kipfilet aten we zelf kosten € 4,50 - € 5,50 per dag.
Af en toe afgewisseld met lam maar dat is schreeuwend duur.

Voor nood hadden we K9 mee, 1 zak voor twee honden rond de 20 kg. Hier hebben ze 2x van gegeten.
Naast K9 had ik blikken van Hermanns mee, de honden vonden dit ook wel erg lekker en een goedkoper alternatief.
Door TMG1961
#2052738
[quote="Gilmour"]
Wij zijn net terug uit scandinavie, de kip is redelijk betaalbaar. We kochten een hele kip 1300 kg voor onze twee honden en de kipfilet aten we zelf kosten € 4,50 - € 5,50 per dag.
Af en toe afgewisseld met lam maar dat is schreeuwend duur.

Voor nood hadden we K9 mee, 1 zak voor twee honden rond de 20 kg. Hier hebben ze 2x van gegeten.
Naast K9 had ik blikken van Hermanns mee, de honden vonden dit ook wel erg lekker en een goedkoper alternatief.
[/quote]

Flinke kippen hebben ze daar  ;D  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2058687
Het was een succes!!!!!
Ze stond elke dag te dansen als ze eten kreeg!!
Door alle indrukken en wandelingen was ze erg moe en was de halve kip die ze kreeg eigenlijk teveel moeite!
Dus echt ideaal!!!
Door Martine-Tom
#2058875
Ja het vult wel goed dat is een feit :)
Is het wel meer als dat je in % bij Barf geeft of niet?
Bij mij dus ong 1,5 tot 2 keer zoveel.
Door evelyn02
#2061818
Ik heb het de honden net 4 weken achter elkaar gevoerd en voor hen was 3% echt te weinig. Normaal krijgen ze minder dan 3%. Een deel is te verklaren door de langere wandelingen maar ook dagen zonder extra inspanning was het niet genoeg. Ik heb honden van 6 en 8 kg.
Door saskia37
#2062108
Wij hebben het 3 weken gevoerd en hij vond het heerlijk, vooral s'avonds wanneer die moe was dan de K9 met warm water, daarna ging hij zo voldaan slapen :)
Hij kreeg wel wat meer maar dan zou hij ook met barf hebben gekregen omdat hij nu veel meer beweging had, en wat de prijs betreft wij waren blij dat we dit hadden meegenomen want in Zwitserland was het vlees nog duurder dan 2 jaar geleden en zouden we meer kwijt zijn geweest aan vlees dan nu aan K9 :)
Door Lil
#2069119
[quote="TMG1961"]
Flinke kippen hebben ze daar  ;D  :biggrin2:
[/quote]

Volgens mij was het een shire  :biggrin2:  (ahhh wat zijn we flauw  :P)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door