Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kuifhorst
#2128330
@Kuifhorst: het wordt hier op Barfplaats gewaardeerd wanneer nieuwe leden zich even voorstellen! 

Sorry, dat wist ik niet.
Bij deze: Ik woon in Siddeburen (Groningen) en heb mijn leven al met diverse honden mogen delen.
Nu heb ik al 16 jaar een hoogbenige Jack Russel waar ik ook een mooi filmpje van heb...
http://qik.ly/BQGUvuF23PdN8x4APcPCudG

Had nog nooit vers vlees gevoerd aan mijn honden behalve af en toe een keer pens uit de supermarkt diepvries.
Sinds de oprichting van Tammenga Diervoeders ben ik voorzichtig begonnen vers vlees te voeren en ben er tevreden over.
Mijn oude hond fleurt helemaal op en hoe energiek ze is bewijst het filmpje wel.  :)
Ik hoop nog een tijdje van haar te mogen genieten want 17 is al een hele leeftijd...
Ik ben verder geen hondenkenner maar zie wel wat vers vlees voeren nu voor haar doet en heb spijt dat ik er niet eerder mee begonnen ben.
Maar ja, beter laat dan helemaal niet, toch?

Tammenga levert de producten in verschillende kunststof bakjes en grote emmers volgens mij.
Anders even een mailtje sturen en navragen.
[email protected]

Groeten Anneke Horst
Door nienk
#2128337
geen punt  hoor, het is gewoon wel zo netjes en zeker als je maar in 1 topic over 1 merk kvv reageert, dan kan het dingen even ophelderen. dat je niet hier bent om reklame te maken, zegmaar. dingen kunnen op een forum soms anders over komen dan dat de poster het bedoelt. vandaar!

[quote="kuifhorst"]

Tammenga levert de producten in verschillende kunststof bakjes en grote emmers volgens mij.
[/quote]

ok, ik vroeg het om te checken of ik het misschien in een winkel had zien liggen, met een wel heel andere prijs dan op de website. maar als het bakjes zijn dan was het het denk ik niet. dank voor de info!
Door nienk
#2128359
[quote="kuifhorst"]
@Nienk Graag gedaan. Heb je het filmpje al gezien? Echt schitterend voor zo'n oud dier...

[/quote]


hihi, die sprongetjes! nou ik kan alleen maar hopen dat die van mij over meer dan 10 jaar ook nog steeds zo is!!
Door kuifhorst
#2128929
Voordat ik in mei begon met vers vlees was dit niet zo hoor. Ik ben in mei voorzichtig begonnen met vers vlees te voeren en toen kreeg ze haar energie en levenslust terug. Een bewijs voor mij dat ik op het juiste spoor zat. Alleen jammer dat ik het niet eerder wist. Ik ben de mannen van Tammenga diervoeders nog elke dag dankbaar. Natuurlijk slaapt ze ook veel vanwege haar hoge leeftijd maar als ze wakker is, is ze energiek en levenslustig. Geen buikkrampen meer, goede eetlust, minder stijfheid omdat ze meer beweegt, en een mooi slank hondje. Wat wil je nog meer? Ik ben tevreden en de hond ook!  :)
Gebruikersavatar
Door choopy
#2129605
[quote="kuifhorst"]
Ik wil jullie er even op attenderen dat Tammenga nu ook een complete vleesmix heeft met verschillende diersoorten en ook vleesmixen om zelf een weekmenu samen te stellen. Het lijkt mij de moeite waard om even op hun website te kijken. www.tammenga-diervoeders.nl  :)
[/quote]

Toen ik mijn post hier neer zette, was dat nog niet zo. Das dan echt in een paar dagen aangepast.
Door Limpy
#2129649
Ik krijg ook een heeeeeeeeeeeeeeel klein beetje het gevoel dat dat door de postings hier komt.
Door kuifhorst
#2129891
No problem toch als dat zo zou zijn? Maar het lijkt me dat Tammenga Diervoeders heel goed weet waar ze mee bezig zijn en inspelen op de vraag van de klant. Lijkt me een verstandige zet en ik ga het zeker proberen. (nou ja, mijn hondje dan. haha) :)
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2129921
Wat me lastig lijkt is dat je minimaal voor 100 euro vleesmixen moet bestellen, voordat het bezorgt wordt. En afhalen kan nog niet...
Door fransbulletje
#2129970
Krijg wel eens een beetje het gevoel dat iedereen zich maar op de kvv markt stort.
Ik hou het maar bij Carnibest en Darf.
Door nienk
#2129973
[quote="fransbulletje"]
Krijg wel eens een beetje het gevoel dat iedereen zich maar op de kvv markt stort.
[/quote]

er komen inderdaad steeds meer merken bij, maar dat is opzich alleen maar positief denk ik. blijkbaar eten er steeds meer honden vers, dat is hartstikke mooi!
Door fransbulletje
#2129992
[quote="nienk"]
er komen inderdaad steeds meer merken bij, maar dat is opzich alleen maar positief denk ik. blijkbaar eten er steeds meer honden vers, dat is hartstikke mooi!
[/quote]

Dat ben ik helemaal met je eens dat het mooi is dat steeds meer honden vers krijgen.
Heb er gewoon geen goed gevoel over dat iedereen maar denkt dat hij kvv moet gaan maken/verkopen. Wie zijn ze, wat is hun ervaring, wat stoppen ze erin, hoe is de hygiéne, .....etc.
Door nienk
#2130000
[quote="fransbulletje"]
Dat ben ik helemaal met je eens dat het mooi is dat steeds meer honden vers krijgen.
Heb er gewoon geen goed gevoel over dat iedereen maar denkt dat hij kvv moet gaan maken/verkopen. Wie zijn ze, wat is hun ervaring, wat stoppen ze erin, hoe is de hygiéne, .....etc.
[/quote]

daar heb je ook wel weer een punt. het is  maar afwachten of de stijgende concurrentie er voor gaat zorgen dat bedrijven betrouwbaardere informatie gaan leveren over hun producten of dat ze hun best gaan doen om een zo goedkoop mogelijk product te produceren. Dat is dan aan de hondenbaasjes, hechten ze waarde aan wat hun dier precies eet, of meer aan de prijs? gezien hoeveel honden er ondefinieerbaar brok en blik voer krijgen, vrees ik het laatste. maar ja, ik neem aan dat iedere bedrijf waar rauw vlees verwerkt wordt aan bepaalde standaarden moet voldoen en daar ook echt op gecontroleerd wordt. qua hygiëne en gevaren daarmee zal het wel goed zitten, verwacht ik. dan blijft over de dubieuze inhoud van het product. naja, ik denk dat een dubieuze kvv nog altijd beter is dan een brok of blik waarvan evident is dat er een hele hoop te weinig en minstens net zoveel te veel in zit aan dingen die een hond juist wel of niet nodig heeft.
Door kuifhorst
#2130004
Ik bestel tegenwoordig samen met vrienden en kennissen. We doen dus één bestelling gezamelijk. Misschien een tip voor iedereen die niet veel in voorraad wil of nodig heeft.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door