Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2011634
Het nadeel is inderdaad dat er niks op de verpakking staat. Maar als dit de prijs drukt vind ik het geen probleem. Ik ontdooi altijd mijn vlees in een bak met deksel erop. Ik haal het plastick er in bevroren toestand al af.
Ik vind de site ook niet echt duidelijk. Maar omdat ik lotgering bij Tinlo en Barf voer maak ik me daar niet zo druk om.
Door Love Bird
#2013400
Op de wbsite van Lotgering staat precies wat er in de variaties zit. Als je dit wilt weten kijk je daar toch gewoon even. Ik heb ook andere merken KVV gevoerd, maar keek nooit meer op de verpakking wat er in zat! En ja, luxe verpakking betaal je natuurlijk en wordt ook weggegooid  toch!
Door Suzanne
#2013573
[quote="Love Bird"]
Op de wbsite van Lotgering staat precies wat er in de variaties zit. Als je dit wilt weten kijk je daar toch gewoon even. Ik heb ook andere merken KVV gevoerd, maar keek nooit meer op de verpakking wat er in zat! En ja, luxe verpakking betaal je natuurlijk en wordt ook weggegooid  toch!
[/quote]

Nou heb je in de basis gelijk ;-) maar ik vind de website on-overzichtelijk; ik kreeg eea niet gevonden.
Dan hoeft het ook niet op de verpakking te staan, maar omdat de manier van verpakken is zoals ze is, heb ik problemen met ontdooien; ik heb geen passend bakje oid en het bloed lekt nu dus alle kanten op ;-(

Maar, ik ben er inmiddels achter dat de samenstelling okay is... ;-)

Suzanne
Door Nathascha
#2013613
[quote="Suzanne"]
passend bakje oid en het bloed lekt nu dus alle kanten op ;-(

Suzanne
[/quote]

bij de ACTION heb je heel mooi passende bakjes. Waar precies 2x 500 gram in past  ;)
worden per 2 verkocht voor 2 euro of zoiets.
Door Lambrusco
#2033024
Hallo allemaal,
Ik zeg: ja, compleet! Vooral bij afwisseling van de pakketten. Ook geef ik af en toe iets anders als aanvulling of variatie, als eendennekken oid.
Mijn voordeel is dat ik de mensen persoonlijk ken en met vragen gewoon bij ze langs ga. Alle tijd en uitleg op die manier (en gelijk een nieuwe voorraad in de kofferbak mee naar huis..)! Op de site staan echter de telefoonnummers van de medewerkers, dus bij vragen kun je ze gewoon bellen  8)
Het ontdooien en verdelen vereist in eerste instantie wat handigheid, maar gaat heel snel als vanzelf. Ook hier doet een bakje dienst als opvang van eventueel bloed/luchtjes.
Tip als je porties bevroren wilt verdelen: ik zet een scherp mes op het pakje en tik het met een hamer doormidden..ene helft ontdooien, andere weer terug in de vriezer en klaar is Dees :)
Succes!
Desiree
Door deja
#2033196
Ik gebruik al 2 1/2 jaar lotgering voor mijn oudste hond in combi met barf met volle tevredenheid er zijn ook steeds meer mensen in de buurt waar ik woon die het zijn gaan gebruiken. Ze breiden ook steeds verder uit, toen ik er begon hadden ze alleen maar totaalcompleet en totaal met pens moet je nu eens zien wat er allemaal is.
Hij breid steeds verder uit, als je een krat neemt zit er altijd op een pakje een sticker met wat er in zit.
Op zijn website zie je heel goed wat hij er in doet de verhoudingen dus, tegenwoordig bezorgd hij ook door heel Nederland, ik vind het toppie.
Door Lil
#2033285
Hier een maand geleden totaal, met vis en met paard besteld en voor de katten ook een krat. Tot nu toe bevalt het prima. Ik heb geen ontdooiproblemen. Meteen uit de vriezer plasticje eraf en in een doos (deed ik bij andere kvv ook). De honden eten met zijn 2-en 800 gram per dag. Dus ik ontdooi steeds 2 pakjes en voer dan steeds het restje van de dag van tevoren als eerste op.
Door mysmoothcollies
#2034729
Alle KVV ontdooi ik van te voren in de koelkast in een afgesloten plastic bak, van de Blokker bijvoorbeeld, alles zit goed dicht, dus stinkt niet, meestal gaat het plastic eraf in helemaal bevroren toestand, soms niet, dan de ochtend erop. Wat ik jammer vind is dat ik niet weet welke organen er in de verschillende soorten zitten. Nu ik voldoende af kan wisselen met verschillende soorten/smaken doen ze het er prima op. Beter dan sommige duurdere merken met premix. Ben er blij mee! Kan alleen niet altijd goed zien welke soort ik eruit haal omdat er geen label op zit per stuk.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2035147
Op een ander forum had iemand er naar geinformeerd en die wist te vertellen dat het voorheen wel scharrelvlees was van hun eigen boerderij, maar nu het in veel grotere hoeveelheden gaat wordt het vlees overal uit Nederland gehaald en is er geen zicht op het dierenwelzijn oid. Dit is dus tweedehands informatie, maar ik geloof het verhaal wel. Volgens mij staan ze je graag telefonisch te woord.
Door mysmoothcollies
#2035827
[quote="Wendi"]
Dank je.
Jammer dat het niet meer helemaal scharrel is...
zal ze eens bellen
[/quote]
Da's jammer, vond het juist zo goed dat er voor die prijs ook een redelijk diervriendelijk product geleverd kan/kon worden. Ben wel benieuwd naar hun reactie.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door