Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lupa
#242993
een lagotto volwassen 12 kilo? vind erg weinig hoor
hoogte voor reuen is 46 cm bij een gewicht van 13-16 kg en voor teven 43 cm bij 11-14 kg.
Maar meestal worden ze toch groter.
Maar nu over het eten:
ik vind inderdaad te lang tussen zitten nu voor een pup van 12 weken, 8uur eten 13;00 ejn 18:00 zijn voor mij de ideale tijden.
Naar 2 maaltijden ga ik altijd pas zeker vanaf 9 maanden, maar dat is mijn manier.Mischin andere mensen voeren anders
Door danielle1980
#243106
ook ik vind er te veel tijd tussen zitten.
mijn pups zijn nu 16 weken en zitten op 4 keer per dag!!!!!!!
ik ben van plan om over maandje ong op 3 keer te gaan en dat zeker tot ze 8 maanden zijn.
Door yalla
#243110
Er zijn al meerdere topics geweest met deze vraag. Ik voer inmiddels 1 keer per dag en dat bevalt me prima. Ik voer namelijk wanneer het mij uitkomt en dan hoef ik verder niet na te denken.....
Door danielle1980
#243397
[quote="yalla"]
Er zijn al meerdere topics geweest met deze vraag. Ik voer inmiddels 1 keer per dag en dat bevalt me prima. Ik voer namelijk wanneer het mij uitkomt en dan hoef ik verder niet na te denken.....
[/quote]

maar dit is een pup van 12 weken ;)
en dat is toch wel wat anders dan een volwassen hond :D
Door tieneke
#243412
Hier kregen ze ook nog 4 maaltijden met 12 weken.
Nu staan ze nog op 3 maaltijden per dag,gewoon omdat ze het nodig hebben.
Een jonge hond van 12 weken kan je toch niet op 2 maaltijden per dag zetten ??? ??? ::) ::)
Het zijn nog babys ;)
Door tieneke
#243413
En 9 uur tussen de eerste maaltijd kan echt niet hoor! ::) ::)
Je wwet toch van te voren als je aan een pup begint dat het beestje 4 keer per dag moet eten of ben ik nu gek? ???
Door gonny
#243423
[quote="tieneke"]
En 9 uur tussen de eerste maaltijd kan echt niet hoor! ::) ::)
Je wwet toch van te voren als je aan een pup begint dat het beestje 4 keer per dag moet eten of ben ik nu gek? ???
[/quote]eeeeh wil je echt antwoord op die vraag?? ;D ;D
Door Ellen Els en Nina
#243487
Even om misverstanden te voorkomen. Ze krijgt nu nog lekker 4x per dag haar hapjes. Maar ik vraag me af wanneer ze naar 3x en vervolgens naar 2x kan. Ze zit nu op: rond 8- 13-18 en 21/22 uur. Ze komt echt niets te kort hoor, maar ik kijk vooruit en vraag me af wanneer ik dit kan gaan veranderen, vandaar deze vraag.
Door geer
#243495
Sophie is nu 7 maanden en staat toch echt al een tijdje op 2 keer per dag. Sophie is helemaal niet gericht op eten en als ik die drie- of vier keer per dag eten zou geven, dan eet ze het mooi niet, drie keer per dag al die moeite (kauwen enzo ;D) voor een stukje vlees ::). Sinds ik haar twee keer per dag eten begon te geven, begon ze weer normaal te eten.

Ik voer ze allebei dus twee keer per dag. Ted (Teckel) zou ik een keer per dag eten kunnen geven, ware het niet dat Ted eeeerg gericht is op eten en 's ochtends en 's avonds echt een maaltje verlangt.
Door danielle1980
#243527
Nina (een Lagotto) is nu 3 maanden, ze weegt 5 kg en wordt volwassen ongeveer 12 kg. Ze krijgt nu nog 3x per dag.
sorry hoor maar je schreef toch echt dat de pup nog 3 keer per dag krijgt. ::)
en nu zeg je weer 4 keer ??? ::) :-\
dus weet niet hoor wat t nu is, :-\ ::)
maar zoals tieneke al zei je weet als je een pup krijgt dat ie nog meerdere keren per dag eet.
ze zijn nog zo jong.
ik denk dat je nog zeker tijd moet wachten.
je zou misschien langzaam naar 3 keer kunnen gaan,
maar 2 keer vind ik voor 6 maanden voor kleinere hond echt taboe,
en voor grotere hond zou ik nog veel langer op 3 keer houden.
ik vind 2 keer ook veel makkelijker,
maar tja dan moest ik geen pups hebben ::)
Door Ellen Els en Nina
#243538
We hebben gisteren voor de eerste keer 3x gevoerd, maar vandaag toch weer 4x. Dus daarom stond 't anders in de berichtjes. We zijn nog wat zoekende. Vandaar. Maar Nina hoeft niet te zoeken, die vind 't best en doet 't verder prima. (gelukkig maar met zo'n muts van een baasje). Ze heeft net weer een lekker kipkarkasje opgepeuzeld. En nu gaan we lekker slapen (hoewel Nina daar nu duidelijk geen zin in heeft....ze gaat beneden flink tekeer...toch zometeen nog maar ff kijken...en voor straks...welterusten allemaal.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door